Forsterker til ML Clarity

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forsterker til ML Clarity

Hei.

Har endelig fått kjøpt meg overnevnte høyttaler og er på utkikk etter en god forsterker til disse. Etter å ha prata med de på Centeret sitter jeg igjen med at det er Hegel som er tingen til disse? Er i dag i besittelse av en EC 4.7 og hadde egentlig håpet å kunne bruke denne. Kan 4.7 kombinert med klasse D forsterkere som f.eks Embla fungere bra? Noen som ev. har erfaring med dette? Siden jeg ikke bor i en by yrende av HiFi sjapper blir det vanskelig å lytte/låne seg fram til en forsterker som passer. Hvor mye effekt krever disse for å spille optimalt?
    Kom gjerne med forslag i prisklassen 10-15 000.

Mvh.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Jeg har kun hørt den med Vincent SP331, og det var en veldig god match! Full kontroll, enorm holografi. Mye spilleglede. Fantastisk god høyttaler, jeg tror ikke det finnes noe bedre på markedet til prisen. Jeg hørte de under optimale omgivelser, hadde de hjemme 3-4 uker.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker selv EC 4.7. Veldig fornøyd med den på IcePower iallefall, sammen med B&W 703. Men det finnes bedre komboer, men de koster også litt mer. Wizzkid skal selge Parasound A21 her på forumet, den tror jeg er en innertier sammen med EC'en iallefall.

Men for all del, kan jo være at Rotel 1090 er det du trenger, Dag-johnsen på forumet her liker iallefall den på ML. Tror jaggu meg han skal selge hele "dritten" og.. Du får høre med han og wizzkid.

Intermediate Rojoh sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden jeg er litt i Doxa-modus idag: Tror ikke EC 4.7 + Doxa 140 + Martin Logan blir feil, for å si det slik. Senere kan du bytte ut EC'en med en Conrad Johnson rørpreamp... ;-) Har hørt Doxa 70B/Signature på ML CLS, og det hadde jo noe for seg.

Mvh. Johan

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •