Problem med sub ved hdmi-switching

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problem med sub ved hdmi-switching

He ikveld klart å mekke til hdmi-switchinga/konverteringa på ax2, og for dei som lurte, så fungerar det både å sende hdmi- og komponent inn for så å sende dette vidare til pta e700 med hdmi. Men så til problemet mitt:

Etter eg kobla opp dette, he plutseleg subbane begynt å spele utruleg lavt. Måtte kjenne borti elementa for å sjå om dei spelte. Køyrer digialt ut frå htpc'en til receiveren. Sikkert ein liten ting som skal til for å fikse, men eg kjem ikkje på kva det kan vere :/

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Måtte nesten berre bumpe denne altså :/

Skal til å fyre igang eit par filmar i kveld, og hadde vore flott om nokon kunne hjelpe meg litt med problemet mitt....Som sagt er det heilt sikkert veldig lite som skal til for å få subbane til å spele, men eg kjem altså ikkje på kva det kan vere.

Køyrer optisk ut frå htpc til receiver(pioneer ax2), og en stk. supra sub-kabel frå "sub pre-out" til inngang på subforsterkaren. Dette oppsettet har funka glimrande tidlegare, men no når eg skifta kablar ville plutseleg ikkje subbane spele. Dvs, dei mottek signal, men eg får ikkje stilt på nivået til subbane. Når eg prøver å konfigurere med mcacc manuelt, får eg kun opp spørsmål om front, center og rear.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •