Prosessor med balanserte utganger?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Prosessor med balanserte utganger?

jepp...myser etter en slik en, har til nå funnet arcam avp700, men der har det stoppet. prisklasse under 25k helst, noen som har noen tips?

Intermediate magking sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor må den ha balanserte utganger?

Du finner ingen nye som er balansert hele signaleveien til den prisen iallefall.

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du må mye opp i pris for å få ekte balansert. meridian g68xxv for eksempel
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool "Balansert" prosessor

Hvis du ikke er redd for å handle i utlandet, så nevner jeg her 2 nettsteder, en i Danmark og en i Sveits. Den aktuelle modellen jeg umiddelbart kommer på er Integra Research RDC 7 (nyeste, men dyrere utgave heter RDC 7.1).
    Forrige modell kostet 50 "lapper" i Norge, men hvis du kan leve med den gamle modellen, uten f.eks. PLIIx, men selvfølgelig med DTS-ES og DD EX, THX Ultra m.m., så kanskje dette er noe for deg. Modellen har uansett en Apogee Master Clock, og fikk positiv omtale av Knut Vadseth i eyefi en gang i 2002 (han kjøpte vitterlig en selv, faktisk).

www.audiosound.dk
    www.keiser-shop.ch

Sistnevnte nettbutikk fordrer (sist jeg sjekka) at du kjøper hele settet fra Integra Research (prosessor, DVD-A/V-spiller+sluttrinn (7-kanals)), mens den danske butikken opererer med separate priser, som det helt sikkert vil gå an å prute på i dagens marked.

Den sveitsiske butikken har ellers et produktutvalg som gir en hakeslipp. Har aldri sett maken noe sted! Tenk at Sveits har en moms på bare (ca.) 7 prosent.

Mvh 777

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magking
    Hvorfor må den ha balanserte utganger?

Du finner ingen nye som er balansert hele signaleveien til den prisen iallefall.
    fordi jeg skal ha electrocompaniet som effektforsterkere, og de jobber best balansert

Sitat Opprinnelig postet av 777
    Hvis du ikke er redd for å handle i utlandet, så nevner jeg her 2 nettsteder, en i Danmark og en i Sveits. Den aktuelle modellen jeg umiddelbart kommer på er Integra Research RDC 7 (nyeste, men dyrere utgave heter RDC 7.1).
    Forrige modell kostet 50 "lapper" i Norge, men hvis du kan leve med den gamle modellen, uten f.eks. PLIIx, men selvfølgelig med DTS-ES og DD EX, THX Ultra m.m., så kanskje dette er noe for deg. Modellen har uansett en Apogee Master Clock, og fikk positiv omtale av Knut Vadseth i eyefi en gang i 2002 (han kjøpte vitterlig en selv, faktisk).

www.audiosound.dk
    www.keiser-shop.ch

Sistnevnte nettbutikk fordrer (sist jeg sjekka) at du kjøper hele settet fra Integra Research (prosessor, DVD-A/V-spiller+sluttrinn (7-kanals)), mens den danske butikken opererer med separate priser, som det helt sikkert vil gå an å prute på i dagens marked.

Den sveitsiske butikken har ellers et produktutvalg som gir en hakeslipp. Har aldri sett maken noe sted! Tenk at Sveits har en moms på bare (ca.) 7 prosent.

Mvh 777
    takk takk!! skal sjekke det ut!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva med denne?

http://www.outlawaudio.com/products/990.html

litt dritt med 120 volt og 60Hz, men det kan vel løses på en enkel måte, eller? var jo svinbillig, og stygg var den heller ikke!!

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sunfire kommer med en ny theater garnd 6 i mai. Denne har balansert ut, Ilink og 2 HDMI innganger. Pris rund 30K. Sunfire selges av highsound.dk

Intermediate are_e sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av veggiss
    hva med denne?

http://www.outlawaudio.com/products/990.html

litt dritt med 120 volt og 60Hz, men det kan vel løses på en enkel måte, eller? var jo svinbillig, og stygg var den heller ikke!!
    Power Consumption: 50W

Det er ikke dyrt med en bra 110V trafo til den der ;-)
    Får man kjøpt outlaw i europa i det hele tatt? Har lest mye bra om dem tidligere.. men aldri sett eller hørt en.

Are

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror den må kjøpes i statene ja, men det burde gå greit. hvor får man kjøpt sånne trafoer? kikket hos elfa, men kunne ikke finne noe...mulig det bare er jeg som er blind dog

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Sunfire kommer med en ny theater garnd 6 i mai. Denne har balansert ut, Ilink og 2 HDMI innganger. Pris rund 30K. Sunfire selges av highsound.dk
    grand 4 var jo råkul...dette må sjekkes!! takk for tipset

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå ligger det en Krell Showcase inne til salg på AVtorget, den er jo full balansert.

Når det gjelder Integra Reaserch så tar Mono inn disse. Før jul så hadde de en demo modell av RDC 7 (den gamle modellen) til salgs for ca 30', vet ikke om de har den enda men det kan jo være noe å undersøke.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror jeg faller ned på en outlaw p990, ferdig fortollet og fraktet hit kommer den på 10200 spenn, det er jo latterlig billig faktisk.

nå må jeg bare finne en omformer som funker, ser nesten ut til at jeg må kjøpe den fra utlandet også...finner ingen som har de her hjemme.

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av veggiss
    tror jeg faller ned på en outlaw p990, ferdig fortollet og fraktet hit kommer den på 10200 spenn, det er jo latterlig billig faktisk.

nå må jeg bare finne en omformer som funker, ser nesten ut til at jeg må kjøpe den fra utlandet også...finner ingen som har de her hjemme.
    skal gå an å få det i norge, jeg har en til LD spilleren som jeg tror er produsert i sverige. den er på loftet et sted så jeg får ikke sjekka ;-)

det er mye billigere enn andre alternativ, hvordan er det med garanti og evt. rep? finnes det noen i norge som kan ta det hvis man kjøper deler fra usa feks?

Are

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    garantien er to år på den, frakt frem og tilbake er ca 1500 spenn. kan jo blir dryt i lengden hvis de suger, men har spurt gutta på avsforum nå for å høre hva de mener. jeg kan sikkert få noen til å reparere den her hvis jeg får delen fra usa, men det tipper jeg er uaktuelt siden de nekter å sende produktene hit i utgangspunktet. (heia jetcarrier!!)

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble det noe innkjøp, veggiss? :-D

Veldig nysgjerrig på outlaw selv, men det blir nok lenge til jeg får råd til en.

A

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •