TEST: Alle receivere har problemer med HDMI-switching - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det virker som om alle Denon sine dvd-spillere har problemer med å takle HDMI switching. Jeg har lest endel om at dissse spillerne låser seg så lenge HDMI er tilkoblet en switch som ikke gir de rette signalene tilbake igjen.

Hvor feilen ligger er det vanskelig å si noe om. Du skal nok argumenter hardt for å få det som en garanti-feil. Tror ikke Hi-Fi Klubben godtar dette som en feil i produktet. Det er bare sånn! Teknologien er ikke moden enda. Så og si ingen HDMI produkter fungerer feilfritt og uten bugs. Det er alltid noe.

Jeg ville ikke regnet med en fix på nåværende produkter. HDMI blir sikkert implementert på en bedre måte etterhvert, men jeg ser det som lite sannsynlig at det kommer oppgraderinger som ordner dette på eksisterende produkter. Feilen kan jo ligge i hardware også (umodne chipset, etc...)

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hva angår reklamasjon bør det være en god sak dersom ikke engang ulike Denonprodukter er hdmi-kompatible med hverandre, i alle fall så lenge selgerne (HFK) ikke tar forbehold i sin markedsføring om at selv om det hdmi tilbkobling, er det meget mulig at den ikke virker....Mange investerer jo i nye produkter nettopp på grunn av hdmi-grensesnittet.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •