Noen få spørsmål angående VSX-AX2AV-S

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen få spørsmål angående VSX-AX2AV-S

Hei jeg har en VSX-AX2AV-S Stående i stua her nå.. Har noen spørsmål.

1.) Er det mulig å koble PC’n til Forsterker’n via DVI til HDMI å ta utigjen bilde med en svideo til tv’n ?.. Jeg har bare en gammel Philips 32” TV… vil bare ha best mulig bilde til den.. Kommer til å gå i innkjøp av en Prosjektor om ikke altfor lenge.. :grin:

2.) Jeg har også en Denon PMA 2000 IVR, som jeg bruker som en effekt forsterker til fronhøytallerene mine ( B&W S3 604). Men jeg syns det ikke blir noe trøkk i lyden… blir bra med denonen alene, men hvis jeg styrer alt fra pioneer’n så blir det tamt.. Blir faktisk mer trøkk med bare pioneer’n.. Sikkert noen innstillinger jeg ikke har gjort.. men jeg aner ikke hvordan.. :?

3.) Jeg har kobla til Ipod’n min det fungerer bra hvis jeg kobler ledningen rett i pod’n, men hvis jeg kobler den til Apple iPod Universal Dock så får jeg ikke lyd… Den lader ipod’n men klarer ikke å få kontakt med musikken. Noen som har vært borti det der? :?

Newcomer Emilste sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1) Det her seg vel at "ingenting er sterkere enn det svakeste ledd", så i denne sammenhengen så tviler jeg på at du får noe bedre blide enn det svakeste leddet, s-video. Vil jeg tro!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det her seg vel at "ingenting er sterkere enn det svakeste ledd", så i denne sammenhengen så tviler jeg på at du får noe bedre blide enn det svakeste leddet, s-video. Vil jeg tro!
    I dag 09:52

Jo enig der, men tenkte kansje at dvi utgangen var bedre en svideo utgangen på skjermkortet.. men er det i det hele tatt mulig å gjøre det sånn ?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •