Firmware upgrade HK AVR 635

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer dagkr sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Firmware upgrade HK AVR 635

Noen som har forsøkt å oppgradere firmware som ligger ute på USA sidene til HK for AVR 635?
    Jeg har en europeisk versjon av forsterkeren, men lurer på om det er forskjell på US / EU versjonen av firmware oppgraderingen?
    Finner denne ikke på noen av HKs sider, men nå er det jo lenge siden denne upgraden ble sluppet i USA så jeg lurer på om noen har forsøkt dette før jeg drister meg til å teste selv.

MVH

Dag

Intermediate Ookami sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer ikke til å prøve us-firmwaren, det advares kraftig i mot det hele veien fra nedlasting til installasjon.

Får heller vente på eu-versjonen :???:

Sitat Opprinnelig postet av H/K
    This software upgrade provides the following benefits:

• If the incoming data stream is stopped while a digital audio source is playing, the AVR will now remember the last used surround mode and return to that mode when the stream resumes.

• Text messages have been updated for improved ease of use.

• Other enhancements have been made to the system operation, including the addition of EzSet/Eq to improve performance.

Intermediate Ookami sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig alle andre viste dette, men oppgraderingsprogrammet kan også brukes som fjernstyring, det gjør det vel litt enklere når man skal gjøre større endringer:

Sitat Opprinnelig postet av H/K
    ...the receiver’s operating console will appear on the (PC) screen. You will see a representation of the receiver’s front-panel display, along with buttons that simulate the remote control. You may use this console at any time to operate the AVR from your computer.
    Ikke verdens peneste design på GUI'en da, men men

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •