Receiver med oppskalering??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Receiver med oppskalering??

Uff nå er jeg virkelig oppgitt. For fjerde gang på under 4 år har min 'eminente' NAD T761 receiver gitt opp, og nå er det min tur til å gi den opp.

Tidligere har det vært utgangstransistorer som har ryket, og de er jo da selvfølgelig byttet. Sammen med surround moduler og deler i powersupplyet. Jeg har fått den reparert hver gang tidligere.

Men siden jeg også tenker på å oppgradere på receiver siden kanskje dette ikke var det værste tidspunktet at den tok kvelden på igjen. Selv om jeg ikke hadde sett for meg noen form for oppgradering før utpå sommeren.

Jeg vet at jeg skal ha meg ny tv, mest sansynlig Samsung LE-40M61B. Og vil da ha en receiver som også kan oppskalere mine analoge kilder til 720 oppløsning.

Jeg ble veldig keen på Denon AVR-4306 etter å ha lest testen i siste DVD & Hjemmekino, men hvilke andre alternativer er det?

Og jeg bør vel ha rett til å få hevet kjøpet nå siden de har hatt tre forsøk tidligere på å reparere receiveren?? Eller hvordan er lovverket på dette?

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    yamaha rx-v2600

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Reklamasjonsretten er 5 år, så hvis det viser seg gjentatte ganger at samme problem må reppes så da mener jeg at du kan heve kjøpet!
    Men sjekk med forbrukerrådet for sikkerhets skyld!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    601
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg oppskalerer signalene fra satelitt (Canal Digital) ved hjelp av Yamaha 2600 og i mine øyne gir dette bedre bilder på min BenQ 7700 enn om projektoren gjør jobben. Yamaha 2600 bør du vel dessuten få en god del lapper billigere enn AVR-4306.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •