Er Denon 2106 like ustabil som 2105 ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate killroy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Er Denon 2106 like ustabil som 2105 ?

Dette er ikke for å "mobbe" Denon eller HFK, men så mye pes 2105 har fått her på forumet, må det være litt flaut for HFK, som normalt selger OK vare.

Er 2106 en OK maskin ? (har tenkt til å kjøpe en i låpet av uka, men er litt betenkt. Ser samtidig at Pioneer VSX 1015 S kan fåes til 500,- kr mer, men er ikke den litt "gammel"...

Active super_kalle2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    301
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder 1015 så vil jeg tørre å påstå at den er et bedre valg enn denon.. Nå har ikke jeg studerte speccsa så nøye, men så vit jeg vet/husker/TROR så er da pioneeren bedre enn denonen sånn helt generelt sett... Denonen har vel fått mye skryt for bra prosessor del, men også mye stress for flere reklamasjonstilfeller... Tror begge to er et bra kjøp, men jeg vet ikke om jeg hadde tørt å kjøpe den 2106'en pga så mange feil.. Selvfølgelig er sansynligheten for at den virker fint større enn for at det kommer feil på den og hvis det skulle komme feil så er det jo bare å levere den inn igjen.. Så her får du nesten vurdere selv..

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av super_kalle2
    Når det gjelder 1015 så vil jeg tørre å påstå at den er et bedre valg enn denon.. Nå har ikke jeg studerte speccsa så nøye, men så vit jeg vet/husker/TROR så er da pioneeren bedre enn denonen sånn helt generelt sett... Denonen har vel fått mye skryt for bra prosessor del, men også mye stress for flere reklamasjonstilfeller... Tror begge to er et bra kjøp, men jeg vet ikke om jeg hadde tørt å kjøpe den 2106'en pga så mange feil.. Selvfølgelig er sansynligheten for at den virker fint større enn for at det kommer feil på den og hvis det skulle komme feil så er det jo bare å levere den inn igjen.. Så her får du nesten vurdere selv..

Tak for svar, jeg registrerte at du har en vsx 915.
    Fornøyd med den ?

Active super_kalle2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    301
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja er du gal:-P Pioneeren er knall den, fin fin autosetup har den og (den på 1015 er bedre...;-)) Jeg er kjempe fornøyd med pioneeren med dts/dd lyd i surround, men jeg føler at DACen ikke er så god pga jeg får mye støy når jeg spiller cd via coax.. Kjøpe meg en ok cd spiller snart tenker jeg, så får vi se om ikke det svinger litt mer:razz:..

Effekt er vel også noe det ikke er flust med i 915, men det holder til høyttalerene mine, 1015 har vel noen gamp mer (veldig mye mer i forhold til papiret da MEN MEN)....

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av super_kalle2
    Ja er du gal:-P Pioneeren er knall den, fin fin autosetup har den og (den på 1015 er bedre...;-)) Jeg er kjempe fornøyd med pioneeren med dts/dd lyd i surround, men jeg føler at DACen ikke er så god pga jeg får mye støy når jeg spiller cd via coax.. Kjøpe meg en ok cd spiller snart tenker jeg, så får vi se om ikke det svinger litt mer:razz:..

Effekt er vel også noe det ikke er flust med i 915, men det holder til høyttalerene mine, 1015 har vel noen gamp mer (veldig mye mer i forhold til papiret da MEN MEN)....

Litt rart du opplever støy, vsx 915 skal ha bra DAC (har servicemanual liggende i etasjen under). Effekt, ja 915 benytter tre støre IC blokker fra Sanyo som utgangstrinn og det er vel for å presse pris ned, mindere fysiks størrelse etc. De er helt OK, men noe herk å bytte. Fint at du likte svart, for Sølv utgaven har det vært tomt for i ca. 1,5mnd. i hele europa.. :-P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •