Sitat Opprinnelig postet av -DJ_Ultimate-
Jeg kan være enig i at nad classic og T-seriene ikke akkurat er noen glansbilder ;-)

Du får høre med Akto om 2106 ;-) Det jeg har hørt av den (uten effektforsterkere) er iallefall bra til i være reciever i den klassen. Jeg har ikke hørt POA.blokkene...
Håper for denon sin skyld at de har et annet design på effektdelen i nyere modeller. POA blokkene var rett og slett helt tragiske, uten tvil de dårligste effektforsterkerne jeg har eid, har idag effektforsterkere fra yamaha, kenwood, HK, Chevin, technics og zachry. Har akkurat solgt en CV forsterker.
Alle disse, inkludert CV og Zachry har MYE bedre lyd enn POA blokkene jeg hadde.
Jeg kommer nok til å se etter en reciever som kan tjenestegjøre som prosessor iløpet av året, har ikke hørt på noenting ennå men den som frister mest er cambridge sin reciever siden den er liten og søt med pre-out på alle kanaler. Har dog lest at det kan være litt tull med den og at den kanskje ikke akkurat er nøytral. Skal nok låne en demo-modell og teste før jeg kjøper evt.
Denon tviler jeg på at jeg gidder å teste, men jeg må vel innom pioneer og yamaha. Sistnevnte hadde vært kult siden jeg skal bruke yamaha hele veien på effektsiden.
Også så jeg kenwood hadde en forholdsvis rimelig ny modell med pre-out på alle kanaler.
Får man låne recievere for å teste de fra forhandlere? Jeg skulle gjerne ha testet yamaha og pioneer sine modeller som pre-amp, litt dumt å kjøpe før man har prøvd og en smule tungvint å ta med seg over 100kg utstyr til butikken for å teste ;-)

Are