fått feil forsterker av hifiklubben!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 28
    Intermediate marius_arnesen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

fått feil forsterker av hifiklubben!

hei leverte nettop inn min denon 2106 til hifiklubben for den hadde gått istykker, så ville jeg prøve en nad i samme prisklasse. greit sa de og gikk å hentet en, og jeg kjører fornøyd hjem.

men når jeg åpner esken og endelig har koblet det til så til min store fortvilelse ser jeg at jeg har fått en NAD T743 som koster 2000kr mindre enn denonen! men på kviteringa jeg fikk nå så står det at 2106 koster 4000kr og nad koster 4000kr men dette stemmer ikke!

for på netbutikken så koster 2106 5000kr som er det jeg betalte for den. og NAD T743 koster 3200kr, jeg skulle vel ha rett på den NAD T753 istedenfor? den koster jo 5000kr akuratt som denonen gjør!

noen som vet hva jeg har rett på?

ja jeg har ringt flere ganger, men de tar ikke telefonen, og imorra er de jo ikke oppe så tenkte kanskje jeg kunne få et svar før mandag.

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marius_arnesen
    hei leverte nettop inn min denon 2106 til hifiklubben for den hadde gått istykker, så ville jeg prøve en nad i samme prisklasse. greit sa de og gikk å hentet en, og jeg kjører fornøyd hjem.

men når jeg åpner esken og endelig har koblet det til så til min store fortvilelse ser jeg at jeg har fått en NAD T743 som koster 2000kr mindre enn denonen! men på kviteringa jeg fikk nå så står det at 2106 koster 4000kr og nad koster 4000kr men dette stemmer ikke!

for på netbutikken så koster 2106 5000kr som er det jeg betalte for den. og NAD T743 koster 3200kr, jeg skulle vel ha rett på den NAD T753 istedenfor? den koster jo 5000kr akuratt som denonen gjør!

noen som vet hva jeg har rett på?

ja jeg har ringt flere ganger, men de tar ikke telefonen, og imorra er de jo ikke oppe så tenkte kanskje jeg kunne få et svar før mandag.
    vil vel tippe at de på hi fi klubben har gjort en liten feil. kommer nok til å ordne opp på mandagen og gi deg den andre nad modellen. visst ikke blir jeg meget overasket !

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja håper det er så enkelt.

men det som er så rart er at på kviteringen jeg fikk så står det at denon 2106 koster 4000kr og den nad'en koster også 4000kr men det stemmer jo ikke!

Newcomer heba1 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    når min 2106 tok kvelden for andre gang på 1 1/2 mnd,fikk jeg byttet den til t753 uten mellomlegg,dette gjorde jeg for 2 uker siden,så STÅ PÅ KRAVA!

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja håper det er så enkelt.

men det som er så rart er at på kviteringen jeg fikk så står det at denon 2106 koster 4000kr og den nad'en koster også 4000kr men det stemmer jo ikke!
    du kan jo gjøre følgende ;-)

1. gå inn på internett og print ut prislistene fra hi fi klubben.
    2. be de gå inn på internett i butikken.

ser jo som du sier at prisen på kviteringen du fikk er feil. ikke la deg kue, du skal ha det du har rett på. men så lenge en bruker en høfflig tone går det somregel bra. tipper somsagt at de har gjort en liten feil, og at de ser det samme selv
    lykke til uansett

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for hjelpa, da går jeg inn til hifiklubben på mandag og går ikke ut av den butikken før jeg får en NAD T753 ;-)

edit: retta opp en feil.

Intermediate Private Ryan sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nettbanken!

Handlet du på nettet? eller dro du kort i butikken, det faktiske beløpet du betalte er det beløpet Hifi-Klubben må forholde seg til hvis varens egenskap ikke hadde den forventede kvalitet varen burde hatt ved overtakelse, såfremt at ikke det har gått alt for lang tid, hvis så kan de erstatte varen med et tilsvarende produkt, evt noe som kostet like mye som receiveren du hadde i veiledende pris ved overtakelse, regner med at de ordner opp ved en hyggelig opptreden!
    Har du ikke kviteringen så har du kanskje utskrift fra nettbank?

Lykke til.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har ikke den gamle kvitteringen, men har en ny kvittering som det står at begge de forsterkerne koster 4000kr som ikke stemmer da.

men hvis denonen hadde blitt sotti ned til 4000kr som det står på kvitteringen. og at nad'en hadde blitt sotti opp til 4000kr

så hadde vel det stått på nettsiden deres, og i brosjyren så står det at den nad'en jeg har kostet 4000kr FØR men nå koster den 3200kr
    også mener han at denonen koster 4000kr nå. men det står ingenting om det på verken nettsiden eller i brosjyren!

de må jo ha gjort en feil? men det virker som om han fyrn i butikken viste hva han drev med, og siden han jobber der så må han da for svingende kunne vite prisen på produkktene før han skriver ut en kvittering?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har ikke den gamle kvitteringen, men har en ny kvittering som det står at begge de forsterkerne koster 4000kr som ikke stemmer da.

men hvis denonen hadde blitt sotti ned til 4000kr som det står på kvitteringen. og at nad'en hadde blitt sotti opp til 4000kr

så hadde vel det stått på nettsiden deres, og i brosjyren så står det at den nad'en jeg har kostet 4000kr FØR men nå koster den 3200kr
    også mener han at denonen koster 4000kr nå. men det står ingenting om det på verken nettsiden eller i brosjyren!

de må jo ha gjort en feil? men det virker som om han fyrn i butikken viste hva han drev med, og siden han jobber der så må han da for svingende kunne vite prisen på produkktene før han skriver ut en kvittering?

Dette ordner seg, de kan ikke være så firkanta borti der. Husker deg sikkert og .

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de burde huske meg, har vært der en god del ganger nå.

men syns det er så rart at han fyrn mener at denon er sotti ned, når det ikke står på nettsiden eller i bladet deres, og at han kan påstå at den naden fortsatt koster 4000kr

Intermediate Private Ryan sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bank-transaksjon!

Skulle det by på problemer så kan du sjekke med banken, de burde ha utskrift fra transaksjonen, hvis du ikke har nettbank! Hvor lenge er det siden du kjøpte forsterkeren?

Newcomer Nilka sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er sikker på at hvis du tar med deg T743 tilbake til hifiklubben med en utskrift av prisene de har oppgitt på internet samt kviteringen din hvor det står at du har levert inn en Denon 2106 så ordner dette seg uten noen problemer i det hele tatt.
    Om det ikke gjør det ville jeg blitt meget overrasket.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er veldig lenge siden jeg kjøpte denon forsterkreren. men har fortsatt garanti og sånn.

kjøpte forsterkreren for 5000kr i butikken. men den kviteringen tok de når den gikk istykker første gangen.

men de har nok en kvitteringen liggende, de kan jo ikke kaste den.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er veldig lenge siden jeg kjøpte denon forsterkreren. men har fortsatt garanti og sånn.

kjøpte forsterkreren for 5000kr i butikken. men den kviteringen tok de når den gikk istykker første gangen.

men de har nok en kvitteringen liggende, de kan jo ikke kaste den.
    Butikker skal ta vare på kopier av alt regnskap og kvitteringer i minst 10 år. De skal heller ikke ta orginal kviteringen din, at de overhodet gjør dette uten å i det minste gi deg en kopi virker på meg helt på trynet. Mest sannsynlig har du snubla borti noen som absolutt ikke kan jobben sin.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...og da fortsetter vi tråden uten GD og person attakk.

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva med å bare gå på klubben å se hva de sir...

Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av einis
    hva med å bare gå på klubben å se hva de sir...
    Burde ikke være verre nei..

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har vært der nå, og jeg fikk den andre forsterkren.
    og som det står i første topicen så var det stengt på hifiklubben når jeg postet denne topicen

Newcomer raven8 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bra det ordnet seg da. aldri greit å få feil vare men desto bedre når feilen blir rettet.

Active JBT sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    godt å se at ting ordner seg... har du prøvd ut forsterkeren nå? er du fornøyd sålangt? er disse nad hjemmekinoforsterkerne kraftige?

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •