Harman/Kardon AVR 635 vs. Denon AVR-3806. - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 46 av 46
    Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    HK hadde iallefall latterlig mye feil før, men har ikke fått noe tilbakemelding om at den nye x35 serien sliter med dette. Men alle har noe retur uansett.. Onkyo er vistnok veldig bankers på at funker. Men er nok noe retur her og.. mye som skal fungere! . Jo mere duppeditter.. jo mer som kan ryke.

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Moho
    ******* heller... Typisk at de tar et såpass stort sprang fremover i serien etter den jeg har kjøpt. Men er jo samtidig på tide.. Til nå synes jeg de alltid har ligget et skritt bak, np er de opp igjen i teten..

Denne tråden burde da bytte navn til H/K 640 / 740 eller Denon 3806...
    Hehe, utseende er da framleis noe av det samme , kunne gjort noe der og spør du meg...
    Og når det gjelder opgraderingene så er det 740 som får dei meste... dei som får det meget innviklet kalibrerbingsystemet som skal få 2 subwoofere til å spille perfekt og måle stående bølge og alt.

640/440 vill nok framleis ha eit dårligare kalibreringsutstyr enn pioneer og denon vill eg tro..

Men det er godt dei følge etter.
    Men dei kunne gjort noe meir med utseende synes eg.

Active Kaffekopp sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Jo mere duppeditter.. jo mer som kan ryke.
    Beklager OT

Nesten som om jeg skulle ha sagt det selv! Det er et av tingene som gjør Primare så geniale. Minimum av dupeditter , samtidig som man får et renere design på eksteriøret.

Det kan nok stemme at mange har hatt service på sine gamle HK produkter, men skulle vært morsomt å sett hvor mange det ble solgt av de.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,861
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Forsel
    Hehe, utseende er da framleis noe av det samme , kunne gjort noe der og spør du meg...
    Og når det gjelder opgraderingene så er det 740 som får dei meste... dei som får det meget innviklet kalibrerbingsystemet som skal få 2 subwoofere til å spille perfekt og måle stående bølge og alt.

640/440 vill nok framleis ha eit dårligare kalibreringsutstyr enn pioneer og denon vill eg tro..

Men det er godt dei følge etter.
    Men dei kunne gjort noe meir med utseende synes eg.
    Har fått meg en HK AVR 745 og den fungerer meget godt mht nye ezset/EQII med dual sub kalibrering og nearfield/farfield målinger.

Intermediate roeng2 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    857
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking B vare salg

Bare for å gjøre avr 635 ennå mer intresang så vil jeg nevne at Dalen elektroservice selger H/K B vare.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

øh....

i lydtrykk vil h/k slå Denon får att denon avr 3806 med 7*120w har 540w strømfårsyning og H/K med 7*75 w har strømfårsyning på 1272w! denon måler med 2 kanaler samtidig og H/K med alle drevet samtidig. så sånn sett vil H/K slå denon i lydtrykk! men H/K vil skurre når du bruker den fult ut, men denon vil hålde lydkvaliteten bedre. så min konklusjon er att H/K "Knuser" Denon i lydtrykk og Denon "Knuser" H/K i lydkvalitet! slik har jeg fårstådd det. jeg "heier" ikke på nån av di før jeg har ikke hatt noen av di men hørt begge så jeg ser med helhet. noen H/K fans viss si att di hålder mål med denon's lydkvalitet og Denon Fans vil påstå at di hålder følge med H/K i lydtrykk men ingen ting av det er sant. denon spiller renest og H/K spiller høyest, så du må velge etter ditt behov. du skrev att du ville mest bruke den til film så da er denon det beste valget synest jeg. så kan du kjøpe en effektforsterker i tilleg viss du vil ha ekstra trygg til musikken. får å se film er det MER enn nokk lyd i denon og får noen som vil ha ekstra trøkk til hifi bruker effekt. men det er du såm velger i tilleg har Denon flere fungksjoner

"ville valgt Denon"

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •