Effektforsterker til suite 2.8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Effektforsterker til suite 2.8

Har kjøpt ny leilighet, og nå står oppgradering av anlegget for tur. Har fra før en pioneer vsx-1015, samt en pioneer 585 dvd spiller.

Vil ha en effektforsterker som matcher høytalerene, og som spiller "fint" og med trøkk. Kommer også til å pensjonere dvd-spilleren og kjøpe enten en ny og bedre dvd-spiller eller en skikkeli cd-spiller. Om det blir dvd-spiller eller cd-spiller kommer litt an på hvor god den nye mediasenter-maskinen min blir.
    Har en Nad 218 såandes fra før, noe sånnt er uaktuelt, vil ha en forsterker som spiller penere og ser bedre ut. Helst litt matchende til pioneeren som er sølvfarget.
    Pris fra 5000-10000, alt ettersom. Brukt er også aktuelt.

Noen som har noen forslag til hva som vil passe?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool Når lysten melder seg....

Det er ikke noe rart i at lysten om noe bedre melder seg, selv etter at man nylig foretok en oppgradering - ja, kanskje spesielt da er det man får størst øyne opp for andre ting der ute i markedet.

Du kjenner vel kanskje ellers til historien om dansen rundt gullkalven?

Du skriver ingenting om ditt øvrige høyttaleroppsett utenom Suite 2.8 (jeg antar du sikter til Dali's største gulvstående i Suite-serien), og heller ikke, av det jeg kan se, om du tenker deg en 2-kanals eller en multikanals (5 el. mer) effektforsterker. Det blir derfor vanskelig å komme med noen klare anbefalinger før du presiserer dette forholdet.

Forøvrig er det vel så at Pioneer VSX-1015 kan settes opp i biamp-modus uavhengig av om du kjører et 5.1, 2.1 el. 2.0-oppsett, men jeg antar at dette ikke er en aktuell løsning, eller hur?

Gi oss flere detaljer, og du vil få flere svar.

Mvh 777

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er en rein to-kanals effektforsterker jeg er på jakt etter. Har prøvd bi-amp modus, men.... Hjelpe ikkje akkurat på lydkvaliteten.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •