Surroundreceiver til Ikon2?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Nadali sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Surroundreceiver til Ikon2?

I dag bruker jeg en Nad T753 på mine nyinnkjøpte Dali Ikon 2 og synes dette fungerer bra. Jeg har ikke hørt de med noen annen forsterker. Etter å ha sett litt rundt i forumet, har jeg fått inntrykk av at det er en del delte meninger om T753. Blandt annet en del om susing, noe jeg også kan bekrefte, uten at jeg blir veldig sjenert av dette... I mitt tidligere oppsett brukte jeg dali 6006 sammen med naden og synes de fungerte bra sammen. Etter høyttaleroppgaderingen, åpnet det seg en ny verden for meg og jeg hørte plutselig lyder jeg ikke visste om at eksisterte på diverse spor. Etter "åpenbaringen", som følger av mitt nyinnkjøp, begynte jeg å lure på om det kanskje er mer å hente, ved oppgraderinger i andre ledd også? :smile:
    Er det noen som har forslag til hvilken surroundreceiver som kan passe godt sammen med sånne høyttalere? Pris: <10k

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du vurdert Pioneer?
    http://www.avhifi.no/main.php3?PI=11&PNO=13881

Jeg kommer i løpet av en mnd. eller to til å oppgradere mitt system, hvor høytalerene vil bestå av Dali sin Ikon serie, og jeg kommer trolig til å gå for Pionner ax2

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DENON AVR-2805 (kommer snart oppdatert modell.. Lydkvaliteten på denne er BRA!)
    Onkyo TX-SR703 (min favoritt)
    Marantz SR-7500 (utrolig musikalsk!! Skikkelig behagelig lyd, kanskje ikke helt nøytral akuratt men.).

Dette er mine 3 tips du burde sjekke ut. Har desverre ikke fått sjekket ut seneste modellene til Yamaha, men regner med at du har noe snax her og.

Newcomer Nadali sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar!
    Har lurt litt på den denon-modellen ja, men har forstått at det kan bli litt for lyst med ikon? Jeg får vel ta en tur og sjekke ut ;-)
    Og så er det vel bare å begynne å spare :smile:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •