Preamp med HDMI og balanserte utganger

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Preamp med HDMI og balanserte utganger

grrr! Er det noen som vet om det er noen gode preamper underveis som har HDMI innganger og Balanserte utganger samt mulighet for oppgradering til DD/DTS HD.
    Er veldig klar for ny pre akkurat nå, men det ser ut som om det ikke er noe på markedet som tilfredstiller mine krav. Har prøvd å søke litt på nettet om CES nyheter, men det er ikke mye å finne.
    NAD masterclass M15 har jo mye av det jeg ser etter, men den mangler selvfølgelig balanserte utganger
    Kan få tak i en parasound C2 til ca. 30K, men det blir liksom litt kjipt å betale så mye for et produkt som ikke helt tilfredstiller mine krav.
    Kanskje Rotel, Denon eller Onkyo kommer med nye prosessorer snart *ønsker seg*

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,901
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ser ikke ut til å være noe på markedet. Jeg har heller ikke sett at noen har annonsert surroundprossorer med HDMI, som også støtter lydformatene til HD. Grunnen, tror jeg, er at det er mye usikkerhet knyttet til disse surroundformatene. Dessuten er spillerne ikke tilgjengelige enda, noe som heller ikke skaper noen etterspørsel i markedet. Jeg er helt sikker på at de store produsentene av slike produkter har dem i utvikling, men det er nok for tidlig enda. Dessuten tror jeg ikke det er mulig å softwareoppgradere en enhet fra HDMI 1.1 til HDMI 1.2 og eventuelt HDMI 1.3 når dette kommer. Derfor tror ikke det er noen god ide å kjøpe noe slikt i dag...

2007 er nok året tror jeg!

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    men det er jo et helt år til
    fant forøvrig et produkt som delevis stiller tørsten: http://www.eu.onkyo.com/products/pro...n_2733250.html
    Sendte en mail til mono for å høre om pris og tilgjengelighet og oppgraderingsmuligheter. Jeg kan poste evt. svar her i morgen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •