Ny forsterker til anlegget

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny forsterker til anlegget

Hei..

har et hjemmekino anlegg jeg gjerne vil oppgradere, har til nå en nad 714 dvd spiller+ t753 reciever, cv v-12 front, v-6 bak, clsc 15 sub og 6 center.

hadde tenkt meg noe som kunne hjulpet de store frontene litt på vei, vil ha noe som gjør at jeg kan spille litt hardt på dem. spilte så recievern slo seg av her, litt usikker på hva jeg må gjøre nå? må den på rep?

har ikke peiling på forskjellen på forforsterker, integrert forsterker og effekt forsterker, og vet heller ikke hva jeg trenger? så litt hjelp hadde vært herlig!

er jo små keen på å fortsette med nad, med mindre noen har noen bedre ideer? så tar imot alle tipsene jeg kan få!

thanks

Big Mama
    :razz:

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva som er galt med forsterkeren er vanskelig for meg å si, men uansett, du kan fortsette med den(hvis du skal også ha surround) Så kan du bare kjøpe deg en effektforsterker som du kobler til for å drive frontene. Men da kan fortsatt den naden gå i protection eller slå seg av automatisk hvis det blir for høyt, jeg hadde en denon 1905 før, og den slo seg av og på automatisk hvis det ble for høyt. Selv om jeg hadde en effektforsterker og det var bare frontene som var aktivert. Uansett dette blir ikke så stort problem uansett, tror det er annerledes når du har en effektforsterker tilkoblet.

Men hadde jeg vært deg hadde jeg sett etter en brukt effektforsterker, da får du mer for pengene. Du kan jo se ettr en Nad 218 eller noe i den duren. Men Det finnes også mye annet som du bør vurdere. Rotel, vincent osv..

Ta deg et par søk på bruktsidene så finner du sikkert noe spennende med litt futt i.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takker for hjelpen fabian.. det hjalp mye!

Newcomer Puffyp sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Sted
    Moss
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har selv NAD T753 og har nå kjøpt en C272 som jeg bruker til å drive 2 Cerwin vega AL-750mk2 og dette hjalp enormt, mye mer kontroll på elementene og mer trøkk.
    Hadde fest i helgen og forsterkerene ga seg aldri.. ikke før naboen kom ihvertfall

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •