ICE blokker - Parasound A-21? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 56
    Intermediate gix sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Jeg er litt uenig i det med antall CD-er. Noen liker teknikken, og noen liker musikken. Og noen liker begge deler.

Det er jo mange som driver å bygger sinnsykt heftige biler, uten at de noensinne kjører mer enn opp og ned på en henger med de. Ingen sier noe på det
    Tja, jo :-) Joda, nesten enig. Men, en har på et vis to "leire" innen for bilskruing, der noen går for "good looks", og den andre gjengen som skal ha motor og kjøregenskaper. Og med hifi som med bil synes jeg det er litt bortkastet å bruke en masse penger på det ytre, uten å bruke penger på det som egentlig betyr noe, og for meg er det iallefall musikken, eller filmen :-)

Mvh.
    Andreas

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gix, vi er på bølgelengde, uten tvil :-D

Det jeg mener er at Majesty får en del pepper for at han bytter så ofte, men det er hans valg, og han kommer til å få mye erfaring slik han driver. Hadde jeg vært hans økonomiske rådgiver hadde jeg nok ligget søvnløs, men han sier han ikke har tapt penger på noe av det enda, så...ja, hvorfor ikke :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gud hjelpe meg, kan du ikke slå deg til ro med det du har? Du sa jo at du skulle beholde dette her i 3-4mnd iallfall. Høyttalerne er vel ikke psilt inn engang?

Intermediate gix sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gix, vi er på bølgelengde, uten tvil :-D
    Hehe, det er jo godt

Det jeg mener er at Majesty får en del pepper for at han bytter så ofte, men det er hans valg, og han kommer til å få mye erfaring slik han driver. Hadde jeg vært hans økonomiske rådgiver hadde jeg nok ligget søvnløs, men han sier han ikke har tapt penger på noe av det enda, så...ja, hvorfor ikke :-D
    Jepp, sikkert mye erfaring å hente på sånt, og det gagner jo forumbrukere såvel som Majesty selv. Og for å ikke glemme at det er jo kjempemorro å prøve nye saker..

Majesty, lov meg å kjøpe 10 nye album for hver gang du skifter ut en komponent i riggen. Da har du en rekspektabel cd-samling før du vet ordet av det.

Mvh.
    Andreas

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar. Jeg skal prøve og få lånt disse Embla blokkene Men alle de jeg har spurt om hva de syntes om Embla og A-21, sier at A21 er en del bedre..Så her er det bare jeg sjøl som kan finne ut av dette.

CD plater skal jeg handle fler av, men først prioritere stereon Merker stor forskjell på det fra da jeg fikk ny cd spiller...

Jo var meningen å beholde utstyret vertfall 3mnd, men som du ser, så klarer jo ikke jeg det :P

Intermediate wizkid sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til wogt må det sies at jeg mener at Halo og B&W er en veldig god match. Ser Majesty har Dali Helicon 400, men det var kanskje det du mente?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ah, se der ja, gutten har jo fått Helicon 400!! . Gratulerer! Har du lytta til Hegel sitt effekttrinn? Koster 18000kr nytt, men er VELDIG bra på Helicon 400. Men for all del, Embla låter sikkert storslagent på Helicon også.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Majesty
    Takker for svar. Jeg skal prøve og få lånt disse Embla blokkene Men alle de jeg har spurt om hva de syntes om Embla og A-21, sier at A21 er en del bedre..Så her er det bare jeg sjøl som kan finne ut av dette.

CD plater skal jeg handle fler av, men først prioritere stereon Merker stor forskjell på det fra da jeg fikk ny cd spiller...

Jo var meningen å beholde utstyret vertfall 3mnd, men som du ser, så klarer jo ikke jeg det :P
    Jo det klarer du hvis du vil. Man lærer ikke produktene å kjenne ved å bytte dem raskere enn sokker....

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil nok mest sansynelig selge A-21 nå, også kjøper jeg Embla.
    For om jeg kjøper Embla, så får jeg 2 ekstra kanaler, og da kan jeg begynne å bygge på hjemmekinoen som jeg nå har savna en stund

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kondolerer. hvor mange tusen har du egentlig kastet bort på alle desse utbyttingene!?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av einis
    kondolerer. hvor mange tusen har du egentlig kastet bort på alle desse utbyttingene!?

Ikke ei krone...Har vel heller tjent vil nå jeg si Eller etter byttingen med Parasound går jeg i null. Om jeg hadde tapt penger hver gang jeg hadde bytta, så hadde jeg ikke gjort det. For det har jeg ikke penger til!

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil nok mest sansynelig selge A-21 nå, også kjøper jeg Embla.
    For om jeg kjøper Embla, så får jeg 2 ekstra kanaler, og da kan jeg begynne å bygge på hjemmekinoen som jeg nå har savna en stund
    Jeg sier ikke at embla er dårlig, da skyter jeg meg selv i foten . Men du burde iallefall AB teste dette skikkelig . Jeg har jo aldri hørt Parasound A21 på Dali.. kan være at Embla låter bedre. Men på BW syns jeg Parasound trekker det lengste strået, samme på AudioVector.

Men det er ditt anlegg, du bestemmer, dine ører . Kjør på. Spennende hva neste blir, ser du titter litt på hjemmekino igjen . SPENNENDE!!

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Majesty, du er gal, men du må gjøre som du vil, men hvordan i huleste har du penger til slikt anlegg? Bortskjemt? Ser du skriver på hifi siden din at du fikk penger til konfirmasjon, og greit nok det er 8 år siden jeg ble konfirmert, men vi fikk ikke mer enn 20K da....

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm....Er sikkelig i tvil på om jeg bør bytte. Embla låter jo rett og slett grise deilig på B&W. Vertfall Maenia og 803D, det var opplevelse for seg sjøl. Men om Parasound gjør samme jobben på BW er jeg i tvil om....

Ja, hvis jeg kjøper Embla, så sitter jeg jo igjen med et par Coenia også. Med 1stk Maenia til da, så har jeg jo nok til surroundoppsett igjen. Så lurer på om jeg skal starte det projektet.....

Stemmer det cybervision_. Konfen gjorde en del av jobben, da jeg fikk 42k bare der. Samt at jeg hadde en del penger fra før.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen her som kunne sagt at Parasound A21 faktisk er veldig oppskryt, og at Embla er bedre. Eller er A21 så bra at Embla er hakket dårligere?

Jeg må si jeg er VELDIG i tvil nå....Noen i vestfold området jeg kanskje kunne fått låne ett par Embla eller Midgard blokker av?

Nå har jeg riktignok hørt Embla på B&W, og det låt rett og slett deilig. Det at Parasound kan låte "bedre" kan jeg neppe tro...Men at de kanskje er like bra er mer mulig....Men jeg har på følsen av at Embla låter bedre en Parasound på B&W, og det er jo B&W jeg kommer til å oppgradere til nå neste gang....

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå må du gi deg, du har jo nettopp kjøpt deg høyttalerne......... Dette er ikke til å tro....

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    , og det er jo B&W jeg kommer til å oppgradere til nå neste gang....
    Synes du snart bør oppgradere til B&W 803D!
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg riktignok hørt Embla på B&W, og det låt rett og slett deilig. Det at Parasound kan låte "bedre" kan jeg neppe tro...Men at de kanskje er like bra er mer mulig....Men jeg har på følsen av at Embla låter bedre en Parasound på B&W, og det er jo B&W jeg kommer til å oppgradere til nå neste gang....
    Hvorfor føler du det? Og hva føler du A21 ikke gir dine Helicon?

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg ikke hørt Parasound, men synes designet alene nesten er grunn nok til å beholde dem.

42 000 til konfirmasjon?!? Jaja, skjønner at det er andre tider.

Hva med å spare litt til huskjøp, bil og sånn?

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen her som kunne sagt at Parasound A21 faktisk er veldig oppskryt, og at Embla er bedre. Eller er A21 så bra at Embla er hakket dårligere?

Jeg må si jeg er VELDIG i tvil nå....Noen i vestfold området jeg kanskje kunne fått låne ett par Embla eller Midgard blokker av?

Hvor i vestfold bor du? Vi kan lage en deal, du kan låne Mine MA oberon mot at jeg får førstrett til å kjøpe P3 av deg. SIden du skal ha surround trenger du ikke den da. Jeg skal vente med surround og er virkelig keen på den.. Jeg kan sikkert kjøre et stykke for den for å si det slik eller så kan jeg sende de i en skikkelig innpakning.

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •