A21 vs RB-1090....Valgets kval... - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg forstår labbetuss her. Det ER morsomt å spille høyt og jeg ble iallefall veldig overveldet over en liten demo av de utrolige som satt å spilte i på lerretet. Og den følelsen likte jeg =)

Selv har jeg 5x180-200W i 4ohm og høytalere med rundt 90db i følsomhet. Etter 10minutter med meget høyt volum så piper det i ørene så du må passe på ørene dine labbetuss.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg passer på Er bare innimellom man får lyst å dra litt til og rase av seg litt, og da er det gøy å kunne gi på og ha godt med krefter slik at det er lite forvrengning og mindre sannsynlighet for å skade utstyret. Trenger ikke være grisehøyt for å være moro

Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men er det verdt å betale 5ganger så mye for å kunne dra på noe så inn i granskauen?
    Det du skulle hatt var en romperister! Da kan man føle en film fysisk på kroppen uten å måtte ty til 115db

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er veldig glad i høyt lydtrykk Men dette er jo langt fram i tid og det blir nok endringer på planene underveis, d blir det alltid. Får se hva det blir til, må ha soff, sengg ++ til leilighet oxo, så sparing er et viktig moment

Intermediate jonia sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Labbetuss
    Vil ikke drepe rivningsbransjen, men det skal være gøy når man skal se på film Ifølge Parasounds hjemmeside er det 60000uF. Men det er uvesentlig, den er veldig god.

Liker klangen i McIntosh, og skal nok ha meg noen monoblokker fra dem med tiden

To plus/2 blir d iallfall ja, om det blir flere tar vi med tiden. Vi har jo alle drømmer
    1.2 kVA encapsulated toroid power transformer with independent secondary windings for each channel 100,000 µF power supply filter capacitance
    :-D

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •