Cambridge 640

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Cambridge 640

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cambridge 640

Hei

Vurderer å kjøpe Cambridge 640 forsterker og CD-spiller. Var innom å hørte på denne kombinasjonen på HiFi-klubben i dag. Selgeren sa at anlegget passet definitivt best til små stativhøytalere. Hvordan vil f.eks. System Audio 1750 eller Audiovector K3 super fungere på dette anlegget? De går vel inn under definisjonen små gulvstående? Det er nemlig de to høytalerne jeg har sett meg ut.

Mvh
    Sander Bergh

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva var det som var bra med Cambridge siden du vurderte å kjøpe det ?

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    syntes 640 var veldig hard i toppen, det finnes andre produkter ute også...
    men til prisen er det helt ok, har du litt mere så ville jeg ha valgt marantz 5001...
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sabergh
    Hei

Vurderer å kjøpe Cambridge 640 forsterker og CD-spiller. Var innom å hørte på denne kombinasjonen på HiFi-klubben i dag. Selgeren sa at anlegget passet definitivt best til små stativhøytalere. Hvordan vil f.eks. System Audio 1750 eller Audiovector K3 super fungere på dette anlegget? De går vel inn under definisjonen små gulvstående? Det er nemlig de to høytalerne jeg har sett meg ut.

Mvh
    Sander Bergh
    Dette er et sett som fungerer meget bra, men det må kombineres med riktig utstyr, og da tenker jeg på lyden. Forsterkeren har en kraftig trafo så den skal vistnok være ganske bra sånn sett også. Det er ikke nødvendigvis lettere å drive stativhøyttalere, så noen gulvhøyttalere med ikke så veldig lav følsomhet kan nok sikkert fungere enda bedre. SÅ hadde jeg vært deg hadde jeg testet det, for jeg tror det kunne blitt bra.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •