Cayin/Cambridge integrert?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cayin/Cambridge integrert?

Har i noen tråder her hørt litt om forskjellige forsterkere, jeg er nemlig litt i tvil på hva slags forsterker jeg skal kjøpe meg. Så hold ut med meg

Har tenkt litt i helga, og en kandidat jeg har kikket litt i blader på er Cayin 153B, som virker som en god kandidat. Den koster 6500,-

En annen kandidat jeg har sett på er Cambridge 640. Med en pris rett over 3000 lapper fremstår den som et godt kjøp.

Høyttalerne som det skal spilles på er JMlab Chorus 706S. Hva slags lyd leverer en Cayin kontra en Cambridge? Jeg liker klar, varm lyd, men uten "hard" diskant. Kom med noen tanker om valget... Er det noen andre hete kandidater dere kan anbefale som jeg har oversett, noen produsenter som spiller bra på Jmlab?

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hadde du ikke akkurat tråd om å kjøpe høyttalere?

den korsun til rundt $200 nysound selger er veldig sansynlig bedre enn cambridge.
    http://www.audiocostruzioni.com/r_s/...9%20dentro.jpg
    men ikke spar på kilden.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, det hadde jeg Er litt i villrede for tiden, men begynner å komme frem til at høytalerne holder såpass godt at økonomien min ikke har råd til å kjøpe så dyre HT at det blir en merkbar klasseforskjell.

Elektronikken jeg har derimot består av en 6 år gammel DVD spiller, og en 5 kanals receiver. Jeg vil gå i ren stereo istedet og oppgradere signalkilde og forsterker, med f.eks en Cambridge 640 v.2+640 kombo. (CD og forsterker)
    Det bør jo være mye for ca 6K.

Er ikke så veldig hypp på å importere selv, får ikke nysound.com til å funke skikkelig heller akkurat nå.

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vel, du nevner du vil ha mye for penga... og det er like enkelt som noe annet.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, jeg synes det er litt kjas med garanti og eventuelle problemer og sånt. Er det noen andre som har synspunkter her?

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fikk 100% penger tilbake fra nysound med en liten mail, selv om produktet fungerte 90%. så tror ikke garanti er noe å bekymre seg for.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har referert med litt folk og pengeboka mi, og har kommet frem til at det er mer å hente på ny CD spiller, enn forsterker. Så takk for hjelpa einis, men jeg tror jeg skal prøve ut ny cd spiller, og heller legge resten litt på hylla...

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vet ikke hva du har annet enn jmlab jeg original spillerene er forøvrig knallkjøp

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •