Klasse A, klasse B, hva er det? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Perminator
    Aiaiai, da er det bare å håpe at jeg får litt av den samme effekten med en Vincent 331.
    Det jeg lurer på er hvor du merket mest forskjell.. Selv synes jeg kanskje jeg savner litt trøkk i Kappaene noen ganger. Merket du stor forskjell der? Andre ting?

Gratulerer:-)
    Mangel på trykk er ikke noe problem lenger, kommer ikke til å bruke sub til musikk noe mer - har ikke noe behov.

Den største forskjellen.... hmmm er ikke noen ekspert på lyd, men jeg synes det låter krystallklart med masse detaljer. Behovet for å skru på bass/diskant eller equalizer knapper er helt borte.

Merker masse forbedring i lyden alt på meget lav styrke (sorry Gorm - jeg tok visst feil der ja.... )

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Mangel på trykk er ikke noe problem lenger, kommer ikke til å bruke sub til musikk noe mer - har ikke noe behov.

Den største forskjellen.... hmmm er ikke noen ekspert på lyd, men jeg synes det låter krystallklart med masse detaljer. Behovet for å skru på bass/diskant eller equalizer knapper er helt borte.

Merker masse forbedring i lyden alt på meget lav styrke (sorry Gorm - jeg tok visst feil der ja.... )
    Synes du oppsummerer denne forskjellen bra. Som "hifi nut" har man veldig vanskelig for å forstå at noen bruker bass og diskant reguleringer, equalizere, loudness osv., dette er et helt tydeligt tegn på at noe ikke er som det skal være.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Perminator
    Aiaiai, blir spennende å høre lytterfaringer hvis du får kloa i Krell-utstyr!

Jeg gikk forresten for Vincenten. Får holde med en i første omgang, får se hvordan det blir. Får den om en uke, så nå er det bare å vente...
    Ja... nå får du fortelle....ble det noe bra?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •