Ingen lyd fra preout på pioneer vsx-d814

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ingen lyd fra preout på pioneer vsx-d814

Jeg har en pioneer vsx-d814 forsterker som jeg har koblet til en Dvdspiller med coxialkabel og 5 audiokabler til 5.1 channel input.
    Jeg har også en Bang & Olufsen Beocenter 9000 som jeg vil bruke til forsterker til bakhøytalerne. Derfor har jeg koblet to vanlige audiokabler fra surround left og right preout på pioneer'n til AUX in på Bang & Olufsen.
    Men det kommer ikke noe lyd.
    Jeg har prøvd å koble lineout fra DVD spilleren rett in på AUX og det fungerte.
    Kan noen hjelpe meg?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fortsatt ingen som vet?.. Har ikke fått ordnet det enda..

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lrrr
    Jeg har en pioneer vsx-d814 forsterker som jeg har koblet til en Dvdspiller med coxialkabel og 5 audiokabler til 5.1 channel input.
    Jeg har også en Bang & Olufsen Beocenter 9000 som jeg vil bruke til forsterker til bakhøytalerne. Derfor har jeg koblet to vanlige audiokabler fra surround left og right preout på pioneer'n til AUX in på Bang & Olufsen.
    Men det kommer ikke noe lyd.
    Jeg har prøvd å koble lineout fra DVD spilleren rett in på AUX og det fungerte.
    Kan noen hjelpe meg?
    hos meg så viste det seg å være en innstilling på receivern,hdmi innstillinger.kansje det er noen audio input eller noe på beocentern

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset, skal prøve å sjekke beocenter'n. Har prøvd meg ihjel på den andre..

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kanskje et litt dumt spørsmål, men hvorfor skal du bruke beocenteren på bakhøyttalerne?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke så dumt spørsmål det.. Det er faren mitt sitt annlegg dette gjelder skjønner du, og han synes det er bedre lyd på musikk på beocenteren og de gamle bang og olufsen høytalerne.. så han vil fortsatt kunne ha det koblet sammen for å spille musikk på det.. dessuten vet jeg ikke om om det høytalerne har samme impedans som de som er koblet til pioneern og om det kanskje ikke går heller..
    Har fortsatt ikke fått det til da, så hvis noen vet.. Lurer kanskje på om det er feil på pioneerforsterkeren...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •