LYNGDORF AUDIO SDA2175 Effektforsterker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LYNGDORF AUDIO SDA2175 Effektforsterker

Noen som har erfaringer med denne? Er på jakt etter en god effektforsterker til front.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Intermediate tommy_sn sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis det er samme forsterker som TacT SDA2175 som selges på HiFi-Klubben, så syntes nå jeg de låt litt "kjedelig" på min 703. Ganske slank bass var det på de å mener jeg å huske, men er ca 1 år siden jeg testet den. Endte opp med et par Midgard Audio Oberon 6.1 istedenfor, og er mer fornøyd med de, så det er kanskje et alternativ du burde vurdere? Oberon 4.1 burde passe bra, hvis du skal bruke de på 704.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er den samme. Har skiftet navn til Lyngdorf. Har et par Midgard Oberon 2.1 som jeg prøver nå. Var litt skuffet til å begynne med. Har fått satt opp systemet litt bedre nå så det kommer seg. Eneste problemet nå er å få REL Strata 5 til å funke med high level tilkoblinga til REL. Synes den gir best lyd. Mono har sagt de kan lage en spesialkabel. Håper det virker!
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature

Intermediate tommy_sn sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var du skuffa over Oberon 2.1? Hva var du skuffa over da?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,861
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Noen som har erfaringer med denne? Er på jakt etter en god effektforsterker til front.

Testet den,

ikke veldig strømsterk, slo seg av når jeg dro på, mener noen har sagt den er mye svakere enn spesifisert.

mvh
    Dag

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av tommy_sn
    Var du skuffa over Oberon 2.1? Hva var du skuffa over da?
    Er ikke skuffet over Oberon 2.1. Etter at jeg har fått satt de opp skikkelig og fått stilt inn RSP-1068 riktig når det gjelder LFE så er jeg kjempefornøyd! Eneste minuset er at high level tilkoblinga til REL ikke fungerer, men vanlig LFE tilkobling er også meget bra etter at jeg justerte innstillingene på RSP-1068.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •