Liten/kompakt surroundreceiver

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    515
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Liten/kompakt surroundreceiver

Hei!
    Jeg ser etter en kompakt surroundreceiver til anlegget mitt. Jeg kommer til å bruke separat forsterker i allefall til frontene mine, så den må ha pre-out for disse. Receiveren trenger dermed ikke være noen kraftplugg, det som er viktig er at Dolby- og DTS-dekoderene er av god kvalitet. I fysisk størrelse bør den helst ikke være større enn en vanlig DVD-spiller, og det gjør ingenting om den er billig Håper å finne noe til 2-3000 eller lavere.

Her er et godt eksempel på det jeg ser etter, men som sagt helst noe billigere, siden den ikke skal drive frontene mine: Onkyo TX-L55

Andre forslag?

Intermediate are_e sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eneste jeg kommer på er receiveren til cambridge, den koster fire lapper hos klubben. Har vurdert å kjøpe en slik og bruke den som prosessor bare, men har ikke hørt eller sett den ennå ;-)

A

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    515
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm... ja, men fortsatt litt større enn det jeg håper å finne. Den skal bare brukes som prosessor, og behøver egentlig ikke inneholde noen forsterkerelementer å snakke om i det hele tatt. Det må da finnes noen litt mindre modeller?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    probøemet er vel at du ønsker pre out, du finner ikke mye slikt på kompakte recievere... (dvs billige og kompakte)

Intermediate are_e sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan jo kjøpe brukt, men som nevnt her så er det gjerne ikke pre-out på de små modellene.
    Og det dersom du kjøper en altfor billig sak så vil jo også forforsterker egenskapene bli billigere også.

Jeg kommer nok til å gå for en cambridge som prosessor etterhvert, hvis det ikke kommer noe annet på markedet før den tid.
    Skulle ønske det fantes bedre utvalg av prosessorer/preamp'er i lavere prisklasser.

A

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •