HARMAN/KARDON AVR 335 vs Onkyo TX-SR603

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active Cellv14 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HARMAN/KARDON AVR 335 vs Onkyo TX-SR603

Hei hei og god jul.
    En kar lurte på hvilken av disse 2 forsterkerne han skal velge, mer vet jeg ikke... . Jeg mener iallefall Onkyo! mer for penga får man ikke!

Deres mening og erfaring for densaks skyld?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool ONKYO - Imaginative sight and sound

Joda. Onkyo ser ut til å levere varene for tiden. Har selv bl.a. storebroren til 603 fra sist vinter, TX-SR702, som er en fantastisk bra surroundreciever, med kraft nok til å drive et dedikert 7.1-system. Den har en meget god forforsterkerdel i tillegg. Kostet veiledende 10000,-. Oslo HiFi-Center solgte denne under høstens messe til 7500,-. Hvis denne fortsatt er å oppdrive ville jeg gått for denne i stedet for 603'en. Den tilbyr flere krefter, og har i tillegg egentlig mer av alt, inklusive THX-sertifisering. Den spiller faktisk så overbevisende i ren stereo at en begynner å lure på om dyrere komponenter er verdt de ekstra pengene.

Den nedprisede 702-modellen koster altså 500 kr. mer enn dagens lillebror, 603, men hvis overskudd, bedre kontroll og mer av alt er interessant for din kompis, så ville jeg helt klart gått for 702, selv om den nå har ett år på nakken. Det har ikke skjedd noe på formatfronten siden denne ble lansert. Den inkluderer ALT av dekodere som er standardisert. Den har også en bedre fjernkontroll (bakgrunnsbelyst) og er oppgraderbar for ettertiden (RS232-port). Utover dette veier den ca. 2 kg MER enn 603-modellen (Var det noen som snakket om strømforsyning ?......).

Mvh 777

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •