Nå er det endelig på tide å gå fra 5.1 til 7.1 ! Den gamle AMC prosessoren har gjort sitt. Har kun pakket den ut og begynt tilkobling men må jobbe litt og være sammen med familien også....

Men nå har jeg diverse valg å gjøre hvordan fordele og sette opp forsterkerresurser. Det er nå totalt 17 kanalers forsterkeri tilgjengelig. (7 kanaler i VSX 1015, 6 kanaler i Cayin D806, 2 kanaler i Counterpoint monoblokker og to kanaler i Parasound Z-amp)

Vil gjerne ha innspill på dette.

Bruker nå monoblokker på frontene, og Cayin på senter, bakkanaler og en rumperister samt Z-amp på den andre rumperisteren.

Alt 1: Bruke Cayin til å biampe fronter og senter. Bruke interne kanaler i VSX
til bakanaler og senter bak. Z-amp til begge rumperisterne (da kan jeg ta ut monoblokkene og Totem'ene til et krem stereosett)

Alt 2: Bruke monoblokker til fronter og Cayin til senter foran og bak pluss bakkanaler. VSX som ren prosessor og Z- amp til rumperistere.

Alt 3: Bruke Cayin på fronter og senter pluss rumperistere, VSX på bakanaler og senter bak.(da kan jeg ta ut monoblokkene og Totem'ene til et krem stereosett + selge Z-ampen)

Alt 4: ???