Er min denon avr-1804 reciever defekt?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er min denon avr-1804 reciever defekt?

Ok, her er historien....

Forrige helg fikk jeg min nye sub og satt derfor og hørte på musikk og så film på knallhøyt volum fra fredag til søndag, men på søndag kveld sa plutselig recieveren klikk! og så var den på standby. Jeg satt den på igjen men det gikk bare noen få minutter før den slo seg av på nytt. Jeg tenkte at den sikkert hadde slått seg av automatisk fordi den var blitt så varm etter tre harde dager og slo meg til ro med det.

Når jeg kom hjem idag (bor på hybel i uka) og skulle prøve anlegget på nytt gikk det bare to-tre minutt før det samme skjedde en gang til! Og da hadde recieveren stått kald i 5 dager! Jeg prøvde med kun èn høytaler tilkoblet og da gikk det fint viss jeg ikke spilte helt sinnsykt høyt. Men med en gang jeg koblet til to høytalere igjen slo recieveren seg av med en gang.

Noen som vet hva som kan være feil? Jeg trur ikke jeg har noe igjen på garantien (er ikke den på 6måneder på hfkl.?) og da må jeg vel selv betale for reparasjonen?

Please svar fort! Jeg savner et komplett stereo-anlegg med sub, det blir ikke fint med kun èn gigantisk sub som funker som den skal!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool Problemer med din AVR-1804

Ja, heisann.

Ser at du har fått problemer med forsterkeren din. Skjønner ikke helt motivasjonen for å velge en surroundreciever hvis du bare tenker stereo-oppsett, men det får nå så være.

Denon-forsterkeren din er vel ikke av den velvoksne typen, hva vekt og strømstyrke angår. Det kan hende at du har overbelastet utgangstransistorene dine, selv om de fleste nyere forsterkere har et overbelastningsvern mot slikt. Hvis disse har blitt skadet/defekt må du nok levere inn produktet til salgsstedet, og håpe på en gratis utbedring. Norsk kjøpslov gir 2 års garanti på den type produkter som det forsterkeren din representerer, så mulighetene burde være gode.

Rådet blir derfor å ta med varen til salgsstedet. Husk endelig å medbringe kjøpskvittering!

Mvh 777

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •