Råd ønskes

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Råd ønskes

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Råd ønskes

Bør jeg selge min Technics SA-DX940 reciver og heller kjøpe meg en Yamaha RX-V457??

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool Råd gis

Hei!

Svaret er ja! Denne modellen (Technics-forsterkeren) må jo være 6-7 år gammel nå. Hva dette betyr på formatsiden kan du jo bare gjette.....

Har selv erfaring med flere Technics-produkter, som jeg er svært godt fornøyd med. Technics eksisterer ikke lenger som profilert hifi-merke i Europa, hva konsumentmarkedet angår. (Kun platespillere, hvor samtlige modeller er produsert i Japan, faktisk!) Det kan du takke moderselskapet Matsushita Electronic for, som kun har valgt å satse på Panasonic.

Hvis budsjettet ditt tillater det, vil jeg foreslå at du vurderer 657- eller 757-modellen. Her får du mer av alt! Yamaha er kort og godt gode på hjemmekino! Driftsikkerheten er helt på topp. 757-modellen er den kraftigste og dyreste i xx7-serien og har den beste fjernkontrollen (til og med et lite LCD-vindu).

Ytelsene til spesielt 757-modellen ligger klart over din eksisterende reciever.

Det er bare å gå til butikken.....

Sjekk nettet før du kjøper (f.eks. www.komplett.no, www.bestbuy.no m.fl.)

Lykke til med din hjemmekino!

Mvh 777

Active Sandlien sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation Du kan..

jo eventuelt kjøpe recieveren min, den er like brukt bare tatt opp og testa nesten. Den funker veldig bra når den drar 808`ene mine med letthet. :grin:

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, om den er 6-7 år så er det nok lurt med en oppgradering Vil tro den dagen du bytter ut dette gamle greiene med en nymoderne Yamaha, så merker du stooor forskjell!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •