Høyttalere til Pioneer VSX-AX2A

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Høyttalere til Pioneer VSX-AX2A

Noen som har noen formening om hvilke høyttalere som vil passe til denne recieveren? Lurte hovedsaklig på Klipsch, Dali Ikon, JBL Studio L, men hvis noen har noen andre anbefalinger er det bare positivt!

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med at du har receiver og ønsker nye høyttalere? Ellers er det vel mest vanlig å finne høyttalere først, og så receiver som passer etterpå.

Hvis jeg har skjønt diskusjoner på forumet her riktig skal Focal.JMLab eller Audio Pro ikke være spesiellt krevende på noe vis med fasevendinger eller merkelige impedansekurver. Dermed tror jeg er dette er høyttalere som passer fint til hva som helst egentlig.

Jeg har hørt Focal.JMLab Chorus, og disse er det meget behagelig lyd i. Klipsch er enormt bra til hjemmekino, men kan kanskje ha en litt skarp/detaljert diskant.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, har ikke reciever fra før, men har lyst på en reciever med hdmi til rundt 10000, og ut ifra det jeg har forstått er det ikke enormt mye å velge mellom. Har hørt Klipsch hos en kamerat og ble imponert over de, men skulle egentlig hatt noen høyttalere som har litt mindre dybde enn klipsch sine bakhøyttalere. Derfor så jeg litt på Ikon serien til Dali og studio l fra JBL. Hvis du har noen andre recievere å anbefale til ca samme pris bortsett fra 3806, rop ut!!

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yamaha RX-V1600 bør vel vurderes også. Kommer visst en test av denne i neste DVD & Hjemmekino.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •