Valgets kval

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Valgets kval

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valgets kval

Hei. Er helt ny på AVforum. Skal kjøpe ny hjemmekinoreceiver. Har i dag en Sony STR-DB940. Vurderer DENON AVR-3806 eller YAMAHA RX-V2500. Synes DENON'en ser mest interessant ut. MEN: Jeg ser av diverse diskusjoner at YAMAHA vurderes som et bedre merke, spesielt m.h.t. lydbildet (mer "musikalitet"). Jeg liker i utgangspunktet et "varmt" lydbilde. Kan noen med erfaring gi meg råd? Er DENON og YAMAHA på samme nivå? Er de receiverne jeg her tenker på et skikkelig "løft" i forhold til Sony'en jeg har i dag?

Active
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    301
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du vil spare deg for 4000 kr,så sjekk denne: http://www.lsound.no/index.php?side=info&id=2143

Edit:Ser nå at den prisen var uten moms,så prisen blir 7500. Du sparer likevel 2500 kr.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Syncron
    Hvis du vil spare deg for 4000 kr,så sjekk denne: http://www.lsound.no/index.php?side=info&id=2143

Edit:Ser nå at den prisen var uten moms,så prisen blir 7500. Du sparer likevel 2500 kr.
    Ett lurt valg for pengene ;-)
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •