H/K avr 2000 + B&W 604 s2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

H/K avr 2000 + B&W 604 s2

Vurderer å kjøpe et par B&W dm 604 s2. Jeg har H/K avr 2000. Må jeg bytte forsterker?? Er det noen som har noen erfaringer med B&W 604 s2? Får dem for ca. 3000 kr. Er det et godt kjøp?

Ganske uviten.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tomu
    Vurderer å kjøpe et par B&W dm 604 s2. Jeg har H/K avr 2000. Må jeg bytte forsterker?? Er det noen som har noen erfaringer med B&W 604 s2? Får dem for ca. 3000 kr. Er det et godt kjøp?

Ganske uviten.
    For 3000kr er nok 604s2 et godt kjøp. Egentlig syns jeg dette er en skikkelig dritt høyttaler . 604 kom seg skikkelig på s3 (kanskje den som ble mest forbedra ifra s2). Kjenner ikke til AVR 2000, men det finnes veldig FÅ recivere som greier å dra 604 generelt.

En pekepinn, du kan få en NAD 372 til å knele med bw 604s3 (kanskje ikke like tungdrevne som s2). Dette er en KRAFTIG forsterker (stereo).. Så du burde være sikker på at HK'en har GODT med krefter. Ellers går det skikkelig dårlig.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy

Sitat Opprinnelig postet av skorob
    For 3000kr er nok 604s2 et godt kjøp. Egentlig syns jeg dette er en skikkelig dritt høyttaler . 604 kom seg skikkelig på s3 (kanskje den som ble mest forbedra ifra s2). Kjenner ikke til AVR 2000, men det finnes veldig FÅ recivere som greier å dra 604 generelt.

En pekepinn, du kan få en NAD 372 til å knele med bw 604s3 (kanskje ikke like tungdrevne som s2). Dette er en KRAFTIG forsterker (stereo).. Så du burde være sikker på at HK'en har GODT med krefter. Ellers går det skikkelig dårlig.
    Takk for svaret. Men hva mener du med at det kan gå skikkelig galt?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •