Yamaha rx-v430 Matrix 6.1

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Kooyo sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Wink Yamaha rx-v430 Matrix 6.1

:wink: Så på Ringenes Herre i Går Kveld da fikk jeg opp Noe på mIn receiver som jeg Aldri har sett før da sto det Digital 6.1 matrix gikk inn på vanlig Dolby Surround
    Der sto det også 6.1 Etter en Næremere titt på mitt Display
    står det at jeg har 6 Høytaler Center Bak. men jeg har ta ikke 6.1 Forsterker trodde jeg har ikke Høytaler utganger til En Center Canal Bak.
    på min receiver Noen som kan hjelpe meg. eller er dette bare Virutelt.
    at receiveren min Simulerer at jeg har en Center bak

Intermediate Per Thomas sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kooyo
    :wink: Så på Ringenes Herre i Går Kveld da fikk jeg opp Noe på mIn receiver som jeg Aldri har sett før da sto det Digital 6.1 matrix gikk inn på vanlig Dolby Surround
    Der sto det også 6.1 Etter en Næremere titt på mitt Display
    står det at jeg har 6 Høytaler Center Bak. men jeg har ta ikke 6.1 Forsterker trodde jeg har ikke Høytaler utganger til En Center Canal Bak.
    på min receiver Noen som kan hjelpe meg. eller er dette bare Virutelt.
    at receiveren min Simulerer at jeg har en Center bak
    Ser ut som dette må være en slags phantom mode. Fant dette på nettet

With powerful and varied sound processing, the RX-V430 provides Dolby Digital, Dolby ProLogic II, and DTS Digital Surround decoding. Yamaha's Quad-Field CINEMA DSP allows enjoyment of Dolby Digital EX and DTS-ES Matrix 6.1 sound formats in the Phantom mode (using 5.1 channels). The RX-V430 provides 21 surround programs and offers a total of 41 surround environment variations.

Intermediate Per Thomas sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men forresten så kan du jo få ekte 6.1 lyd hvis du kopler til en forsterker til. regner med at det er preout til surround back ,hvis ikke skjønner jeg ikke hvorfor forsterkeren er utstyrt med 6.1 dekodere.

pt

Newcomer Zero sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Per Thomas
    Men forresten så kan du jo få ekte 6.1 lyd hvis du kopler til en forsterker til. regner med at det er preout til surround back ,hvis ikke skjønner jeg ikke hvorfor forsterkeren er utstyrt med 6.1 dekodere.

pt

stiller du inn reciever'en (basic menu --> setup--> ant. høytalere--> 6.1) til at du har 6 kanaler å forsterke, da vil trolig recieveren ikke bruke denne phantom mode'en. pga at den har jo 6.1 dekoder som slår inn med en gang den merker et 6.1 signal. snakker om egne erfaringer fra VX-640 rds.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •