Rotel Service etter lyn - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Active DIY Mekkern sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    379
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Langt om lenge, og lengre enn langt

Etter samtale med Lassesen/audio consept, så fikk jeg tips om å ta kontakt med Odd Inge på Neby. Dette gjorde jeg og forklarte situasjonen, når jeg var halvferdig så sa han at de sender meg en ny !!
    Endelig god service ja. Så den nye er bestilt og skulle komme inn tirsdag neste uke. Så får jeg bare håpe at den kommer når den skal.

For nå er PJ og dvd spiller + diverse knask på vei. Så da kommer rotelen godt med.

Newcomer Dagster sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takker og gruer!

Jeg har en RB 1090 som skal til Dalens for garantireparasjon, og etter å ha lest tråden har jeg begynt å grue meg litt allerede!

Heldigvis har jeg lært om låneforsterker og rett til nytt produkt hvis det tar for lang tid.
    Takk til dere som tar dere tid til å dele av deres viten!!

Dag

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    379
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så lenge du har garanti er du veldig godt stilt. Og om jeg ikke husker feil så har du krav på erstatniingsprodukt etter 1-2 uker.....

Newcomer ghost7 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har du fått utstyret ditt? var no bra du fekk ny... birde prøvd meg på det samme eg og

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    379
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lynskade

Den 3. Februar lå en splitter ny Rotel RSP 1068 ipå tollpost haugesund. Det var en fin dag.. nå er jeg endelig fornøyd, men må likevel si at det har tatt ALTFOR lang tid før noe skjedde. Håper Neby/Dalens får ordna opp i dette. Så det kanskje vil bli flere lykkelige Rotel eiere etter hvert.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Don't blame Dalen's

Vil bare påpeke at Dalen's både er dyktige og kjappe. Har kjennskap til firmaet, og gutta kan sine ting. Greien med servicer som tar lang tid, er alltid mangel på deler. Ofte bestiller de deler via den norske importøren, som igjen venter på flere bestillinger, slik at de kan samle flere deler til en større bestilling. Servicekostnadene ville vært mye høyere om de skulle bestilt del for del fra utlandet. Og det ville medført at vi måtte betale mye mer for de produktene vi hadde på service. Selvsagt er det beklagelig for oss som kunder, men jeg skjønner Dalen's godt som ikke bestiller 10 stk trafo til en Rotel forsterker for å ha på lager. Tenk på hvor store lagerkostnader det medfører, og tenk om de skulle hatt alle deler til alle type produkter inne.... Så vidt jeg vet er Dalen's reparatøren til både Neby, Hi-Fi klubben og Hi-fi Center Kjeden +++ Skulle de hatt delene til samtlige produkter inne ville det blitt enormt.

Hvorfor jeg skriver dette innlegget...!? Jo, jeg synes det ikke var fair å gi pepper til Dalen's for de er veldig flinke på sitt område. Ryddige og ordentlige folk.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    379
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dalens

Det er flott at det er flinke folk på dalens, MEN.
    Det krever et totalt godt system for å fungere, ikke bare gode teknikere. om de ikke har det de trenger, og ikke kan skaffe det på 3-4 måneder. Så er det langt fra et godt system. De må gjerne få skryt fra de som synes de fortjener det. Jeg har selv ikke noe negativt å si om folka verken på neby eller dalens. Men hva F... hjelper det når de har så dårlige støttespillere. Vil spesielt takke Odd Inge på Neby som "ordna opp" i mitt problem, men det er ELENDIG av Rotel som skal være så proffe, å gi sine leverandører så dårlige resurser...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Mener du tar feil mekkern

Dalen's gjør sin jobb til punkt å prikke. Og bestiller deler fra f.eks Neby. Da ligger ikke saken lenger hos Dalen's, men hos de som er ansvarlige for delene til merket ditt, og det er i dette tilfellet Neby.

Det er klart at i en ideel verden, så hadde dele-lageret til Neby ligget 20 meter unna huset ditt, og de gadd å gå opp trappene å hente forsterkeren din, og reparere den på stedet.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •