Sony DA9000ES

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Sony DA9000ES

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony DA9000ES

hei noen som vet om det er mulig og stille inn denne forsterkeren slik at den kunn spiller opp til et ønsket volum uansett hvor mye du skrur opp?. eventuelt hvordan?.. kan være praktisk på fest

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0

Cool

Dette forumet er i ferd med å bli tatt over av grinete fjortiser med usakelige innslag.

Kan vi påberope moderator å få aldersgrenser her snart?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg er hverken grinete eller fjortis, men blir overrasket over en del teit her på forumet og da svarer ihvertfall jeg tilbake.... jeg personlig har ikke så veldig greie på hifi ,men syns det er veldig morro og drive med....... da et spørsmål som det jeg startet tråden med blir sett på som idiotisk da blir det jo i hvertfall vanskelig og få mer peiling på hifi....nok om det.... formulert meg kanskje litt dumt så jeg prøver igjen.. hørte det var mulig og progamere nevnte forsterker inn på et ønsket maks lydnivå, slik at uansett om du bruker fjernkontroll eller volum justering på forsterker for og skru over maks, så går ikke det uten at du fjerner sperren du har lagt inn. fordelen med dette er jo selvfølgelig at man ikke bør bekymre seg grenseløst over utstyret når det er fest. skjer ganske ofte at folk bare gir f.... og skrur opp så mye som mulig uten og tenke på om div komponenter tåler påkjenningen. greit og ikke få svar hvis ingen kan hjelpe,men idiotiske innlegg syns jeg folk kan spare seg for.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0

Cool

Jeg synest ikke det var noe galt i ditt innlegg, synest istedet innlegg fra bl.a her mr. "romperisterknut" å slenge spydigheter ikke hører hjemme i saklig forum!

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Da er innleggene til "romperisterknut" slettet og vedkommende bruker sperret ute inntil videre, slik oppførsel skal vi ikke ha noe av her inne.

Spers; jeg tror ikke det er mulig å sette noe maks på 9000ES, uten at jeg er helt sikker. Det var ingen slik funksjon på min tidligere 3000ES, men det er jo mulig 9000'en kan ha noe allikevel selvsagt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •