"HiFi verksteder" i Oslo

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate are_e sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question "HiFi verksteder" i Oslo

Jeg lurer på om det er noen som vil anbefale verksteder som kan reparere blåste utgangstransistorer i en forsterker.

Den er laaangt utenfor garantitiden så derfor ser jeg ingen grunn til å henvende meg til merkeverksted da dette helt sikkert ligger lengre enn langt unna.

Noen som vet om verksteder i Oslo som ivaretar lydkvalitet og tar slike jobber?
    Eller kanskje det er noen medlemmer her som kan ta slike jobber på fritiden?

Forsterkeren er en Denon POA-2200; kjøpte den ferdig defekt med den ene kanalen totalt ødelagt for lenge siden. Har brukt den kanalen som virker til senter tidligere.
    Er ikke ute etter den billigste men den som vil gi best resultat.
    Noen som har erfaringer med slike reparasjoner på sitt eget utstyr? Vil kanalene låte helt likt når transistorene på den ene kanalen er flere år eldre enn på den andre? Innspilling av en kanal for å få dem like?

Are

Newcomer Afro sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dalens

Hør med Dalens Elektronikkservice. De pleier å ta sånne jobber.

www.dalens.no

Intermediate are_e sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Afro
    Hør med Dalens Elektronikkservice. De pleier å ta sånne jobber.

www.dalens.no
    Det var noe kjent med det navnet, tror jaggu det er dalens klubben bruker på denon. Var innom og spurte for et par år siden, men gadd ikke gjøre noe med det da.

takk for svar

edit: har snakket med dem, og det er de som er denon merkeverksted. de virker veldig seriøse og tar også andre merker inn til rep. bruker nok dalens da tror jeg.

Da gjenstår bare spørsmålet om andre har erfaringer med lyden etter skifte at utgangstransistorer på den ene siden?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •