Electrocompaniet 250-R grisebankes av Rotel RB-1090 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det kan jo hende at trådstarter har en annen oppfatning nå, 6 ÅR ETTERPÅ.

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Arejoy
    Hei EDDIE
    For di om jeg sa at Rotel RB1090 Ikke hvar like godt matchet som med Rør buffer i inn gangen. Betyr ikke at den er miss matchet.
    Det er bare jeg som er varme og bassfrik. Den spiller ti prisen godt nokk for di fleste,har ikke hørt noen klage på den matchen.
    Det må jo vere litt mer smell i bassen på RF-7 sammen med subwofer.
    God match til RF-7 Den trives rett og slett godt sammen med store elementer. At Du nevner CV her er ikke dumt har prøvd den på et par 15"cv Beste lyden jeg noen gang har hørt ut av CV,men di er jo dårligt avstivete
    pappesker i for hold til RF-7.
    Ikke under vurder HI-fi kvalitetene til R-1090 på disse høytalerene.
    Match`ing som sakt. AW-250 er ikke noen dårlig forsterker men R-1090 kommer nokk foran AW-250 når det gjelder RF-7.
    Du har nokk kansje pratet med Klipsch`ere som aldrig har hørt/prøvd denne komboen.
    Ellers har jo rommet alt å si,og annbefaler deg å tune rommet å dempe godt om nødvendig. Det er jo horn det er snakk om så rommet tåler nok mere demping pga. hornene.
    Holder på selv men sykt bra gevinst hva lyd bilde anngår, og så blir det jo mye mer ekte magisk musikk også ved høyere volum.
    Heller mid fi i et Hi-end rom enn High-end i et dårlig rom.
    Mye av dette er riktig. Akustikk har mye å si ja! Rotel gir mye punch for prisen, spes. på RF til Klipsch. Selv om det ikke akkurat er hifi-"korrekt". Men det er jo ikke Klipsch heller, men fy satan for noen morro-ht!! Men nok om det..
    Det virker som Eddie har peiling, og prøvd mye match'er med Klipsch, og opparbeidet mye erfaring, som det er verdt å ta innover seg. Så prøv å unngå nedlatende kommentarer dvs: "Du har nokk kansje pratet med Klipsch`ere som aldrig har hørt/prøvd denne komboen".
    Hvordan kan du vite at han ikke har gjort det, når han faktisk skriver det?!

Men husk, ører er forskjellige så er du fornøyd så er det bare det som betyr noe.
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Newcomer Arejoy sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av americanFord
    Mye av dette er riktig. Akustikk har mye å si ja! Rotel gir mye punch for prisen, spes. på RF til Klipsch. Selv om det ikke akkurat er hifi-"korrekt". Men det er jo ikke Klipsch heller, men fy satan for noen morro-ht!! Men nok om det..
    Det virker som Eddie har peiling, og prøvd mye match'er med Klipsch, og opparbeidet mye erfaring, som det er verdt å ta innover seg. Så prøv å unngå nedlatende kommentarer dvs: "Du har nokk kansje pratet med Klipsch`ere som aldrig har hørt/prøvd denne komboen".
    Hvordan kan du vite at han ikke har gjort det, når han faktisk skriver det?!

Men husk, ører er forskjellige så er du fornøyd så er det bare det som betyr noe.

Hei
    Skriver dette for at eg vet han ikke har prøvd den komboen,Vi er jo begge KLIPSCHere. En Klipsch som Eddie tåler nokk den setningen, vet har står støtt på begge bein, Bruker selv EC-47 sammen med R-1090 Sammen med rør cd og ekstre rør buffer. Annbefaler dette sterkt jeg,det blir mye magi.
    Men jeg regner med Eddie bruker ørene som alltid,og finner nokk akkurat den lyde han vil ha.
    Lykke til alle sammen i komponent jugelen 8)

R.J

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Arejoy
    Hei
    Skriver dette for at eg vet han ikke har prøvd den komboen,Vi er jo begge KLIPSCHere. En Klipsch som Eddie tåler nokk den setningen, vet har står støtt på begge bein, Bruker selv EC-47 sammen med R-1090 Sammen med rør cd og ekstre rør buffer. Annbefaler dette sterkt jeg,det blir mye magi.
    Men jeg regner med Eddie bruker ørene som alltid,og finner nokk akkurat den lyde han vil ha.
    Lykke til alle sammen i komponent jugelen 8)

R.J
    hehe stemmer det har kun hørt rent rotel oppsett og rotel effekt med div receivere.Med en rør pre feks så er det klart at du kan vinkle lyden noelunde ditt du vil.Har selv en transe sett på vei til mine klipsch så må nok svelge et par kameler jeg som hele tiden har hvert "rør" typen

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question

jeg har nå rotel rb-1562 ny serien på mine klipsch , og etter jeg koblet den opp fikk jeg mye bedre bass , diskanten ble mye bedre , alt ble mye bedre... at rotel og klipsch som mange sier er , ein miss match er tull synes jeg...da har jeg levert den tilbake for lenge siden...

Intermediate kingu sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Sage

Dette var en elendig tråd, gjort værre av at noen driver nekro-posting i en serdeles dau/dårlig tråd. Til efterfølgelse kan man jo unngå å fore troller-lollere og heller stenge trådene deres/stenge dem ute.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •