Tekniske problemer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tekniske problemer

Okey. Har fått et problem med min gammle (tidligere trofaste) Pioneer A-60 forsterker. Nærmeste nettside jeg fant med info om den er: http://www.paudio.cz/index.php?sec=3...Pioneer%20A-60

Hatt den i over 5 år nå uten problemer, men for ca 1 mnd siden mistet jeg lyden i venstre både front og bakkanal. Når det kom lyd var det bare skurring og knittring som kom. Plutselig en dag så fungerte den igjen. Nå har derimot det samme skjedd med den venstre kanalen. Fortsatt på begge kanalene.

Min første tanke er at potmeteret har blitt schizo.. noen andre ideer?
    Selv om det er en gammel forsterker fungerer(fungerte) den som gull. Så siden jeg er student frister det ikke å kjøpe en ny forsterker helt enda...

Intermediate are_e sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av konfjuzd
    Okey. Har fått et problem med min gammle (tidligere trofaste) Pioneer A-60 forsterker. Nærmeste nettside jeg fant med info om den er: http://www.paudio.cz/index.php?sec=3...Pioneer%20A-60

Hatt den i over 5 år nå uten problemer, men for ca 1 mnd siden mistet jeg lyden i venstre både front og bakkanal. Når det kom lyd var det bare skurring og knittring som kom. Plutselig en dag så fungerte den igjen. Nå har derimot det samme skjedd med den venstre kanalen. Fortsatt på begge kanalene.

Min første tanke er at potmeteret har blitt schizo.. noen andre ideer?
    Selv om det er en gammel forsterker fungerer(fungerte) den som gull. Så siden jeg er student frister det ikke å kjøpe en ny forsterker helt enda...
    Denne er vel eldre enn de fem årene du har hatt den?