Nad 118 Og Nad 218

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Nad 118 Og Nad 218

Hei lurer på om det er noen med inngående kunnskap i den digitale forforsterkeren til Nad 118. Jeg bruker den som forforsterker for nad 218 men føler at jeg ikke får nok ut av forsterkerens krefter. Jeg kjører med coax kabel mellom de men når jeg vrir opp lyden begynner forvrengningsdioden og lyse. Hvis jeg trykker inn high gain knappen bak på forforsterkeren synes jeg det blir mye susing i høytalerene. Lurer på om noen har vært borti disse tingene og har en løsning eller tanke om dette. :-?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    coax kabel mellom de?? hmm bruker ikkje du vanlig signalkabel da? må ikkje bruke coax til analoge lydsignal..det er en kabel beregnet for langt høyere frekvens..

Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av franka
    Hei lurer på om det er noen med inngående kunnskap i den digitale forforsterkeren til Nad 118. Jeg bruker den som forforsterker for nad 218 men føler at jeg ikke får nok ut av forsterkerens krefter. Jeg kjører med coax kabel mellom de men når jeg vrir opp lyden begynner forvrengningsdioden og lyse. Hvis jeg trykker inn high gain knappen bak på forforsterkeren synes jeg det blir mye susing i høytalerene. Lurer på om noen har vært borti disse tingene og har en løsning eller tanke om dette. :-?
    Prøv å få tak i en 160, den funker udmerket med 218.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •