Forsterker til AV Mi3 Signature

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer ls_15 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forsterker til AV Mi3 Signature

Har kjøpt et par AV- høyttalere. Akkurat nå står de i kinoen min, og drives av en DPR 2005, men skal sette i stereo oppsett. Lurte litt på H/K HK3480 eller H/K HK970, siden jeg alltid har vært fornøyd med de H/K produktene jeg har hatt. HK 970 blir kanskje litt for slapp til disse høyttalerene?
    Er også åpen for andre forslag. Høyttalere til 28k og forsterker til 5k virker kanskje litt rart, men nå er jeg som mange andre på stramt budsjett.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    704
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ls_15
    Har kjøpt et par AV- høyttalere. Akkurat nå står de i kinoen min, og drives av en DPR 2005, men skal sette i stereo oppsett. Lurte litt på H/K HK3480 eller H/K HK970, siden jeg alltid har vært fornøyd med de H/K produktene jeg har hatt. HK 970 blir kanskje litt for slapp til disse høyttalerene?
    Er også åpen for andre forslag. Høyttalere til 28k og forsterker til 5k virker kanskje litt rart, men nå er jeg som mange andre på stramt budsjett.

Cayin spiller kanskje litt "finere" vil jeg tro. h&k blir kanskje litt for mye bass i forhold til resten, når du har så fine høyttalere
    Vincent er jo og veldig bra forsterker.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •