Hjelp til ny Receiver

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny Surround Receiver 8-10000

O store orakler!

Eg vil gjerne kjøpa ny surroundreceiver til ein pris rundt 8-10000. Til dette treng eg råd fra dykk, fordi eg ikkje er spesielt flink på dette.

Høgttalarane eg har er av infinity alpha serien, fronthøgttalarar:alpha 50, alpha senter og bak alpha 20, fem i alt altså. http://www.infinitysystems.com/homea...aspx?SerId=BET
    (alpha utgått serie, beta er lik, bortsett frå beta er litt betre)

Pluss ein H/K dvd 25.

Eg har ikkje bestemt meg om eg skal ha 5.1 eller 7.1. Grunna økonomi vil eg helst gå for 5.1, men det leiar til eit anna spørsmål: går det fint an å bruka ein 7.1 med 5 høgttalarar for og så kjøpa fleire seinare?

Anlegget vil bli brukt 60/40 til henholdsvis musikk og film. (Musikk: Radiohead, Led Zeppelin, Doves, Hendrix)

Kva receiver passar meg best?

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rivenasus
    ...... går det fint an å bruka ein 7.1 med 5 høgttalarar for og så kjøpa fleire seinare?......
    Velkommen til forumet. De fleste nye receivere har 7:1 mulighet, bruker du 5.1 på en sånn kan du eks. koble frontene "dobbelt" for å få mere watt eller la være. Min mening er at er rommet langt trenger du 7:1, er det tilnærmet firkantet klarer du deg med 5.1 oppsett. Det er få filmer som er kodet til 7:1 lydmessig.

Receiver valg blir ofte et spørsmål om følelser ;-) Pioneer har en ny som kan passe VSX-AX2, kanskje: http://www.pioneer.no/no/product_det...omy_id=428-436

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rommet er på 18 m2 og er nesten nøyaktig eit kvadrat.Tre steinvegger og ein trevegg, viss det har noko relevans.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •