Hva med Sony sine receviere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer soka sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Hva med Sony sine receviere

Har nå sittet å lest en del på forumet og det jeg ser lite av er Sony sine receivere. Hvordan stiller Sony seg i de forskjellige prisklasser. Det er jo veldig mye like spesifikasjoner ute å går på de forskjellige merkene. Nå tenker jeg først og fremst på budsjettklassen. Har kikket litt på de nye receiverne fra Sony og de virker som de kan konkurrere med mange andre.
    Hva slags meninger/erfaringer har dere med Sony?

Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av soka
    Har nå sittet å lest en del på forumet og det jeg ser lite av er Sony sine receivere. Hvordan stiller Sony seg i de forskjellige prisklasser. Det er jo veldig mye like spesifikasjoner ute å går på de forskjellige merkene. Nå tenker jeg først og fremst på budsjettklassen. Har kikket litt på de nye receiverne fra Sony og de virker som de kan konkurrere med mange andre.
    Hva slags meninger/erfaringer har dere med Sony?
    Jeg har hatt min del av erfaring med Sony, og vil helst ha meg frabedt flere Sony komponenter. Mest fordi jeg ikke liker kvalitets-"feelingen" i de, hvis du skjønner hva jeg mener. Liker ikke all den bruken av plastikk..

Newcomer soka sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shercko
    Jeg har hatt min del av erfaring med Sony, og vil helst ha meg frabedt flere Sony komponenter. Mest fordi jeg ikke liker kvalitets-"feelingen" i de, hvis du skjønner hva jeg mener. Liker ikke all den bruken av plastikk..
    Jeg ser den. Det er en av grunnen til at jeg startet denne tråden da de nye ser veldig flotte og elegante ut sammenlignet med f.eks. Yamaha,Pioneer osv.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har SONY STR-DB 790QS og er egentlig veldig fornøyd, børstet alu i front og generellt god kvalitet på alle knotter osv. god fjernkontroll med selvlysende knapper (mange av de hvertfall). Har fått gode kritikker, det har kommet en oppgradering til 7x100w
    Koster ikke så mye og leverer mye god lyd for pengene!

Når det gjelder dårlig kvalitet gjelder vel det kun DE serien som bare rett og slett ser fattig ut!:=) QS og ES serien er mer påkostet, da med ES serien som en verdig topplinje! ES 2000 (eller 1000, husker ikke)er vel samme skall som 790QS bare med digital forsterker del!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt STR-DB940QS i 4 år og har enda ingen planer om å bytte den ut. Det eneste som trekker litt ned er at den ikke låter så veldig bra til musikk. Men den er bra på film. Synes også den ser helt grei ut.

De nye Sony-receiverene har jo også gjort det veldig bra på tester i det siste. Blant annet i Lyd&Bilde.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •