Ber atter en gang om hjelp:)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ber atter en gang om hjelp:)

Jeg har en HK 230. Har nettopp innstalert romperister som går ut fra sub utgangen på HKèn. Nå er denne utgangen stilt inn slik at rumperisteren slår inn på 100HZ, da blir det vel mye risting. Ønsker å få stilt frekvensen til 80 el. 60hz. Men dette får jeg ikke gjort uten å komme inn på menyen, og da trenger jeg denne ledningen som skal gå fra forsterkeren til tvèn. Og spørsmålet er hva heter denne ledningen. Var på eldkjøp i går og der ble jeg ikke noe klokere, han ekspeditøren ante ikke hva jeg pratet om Er det noen her som forstår?

Forhånd takk

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du en utgang bak eller forran som er merket "monitor out". Der finner du enten en gul rund plugg eller en s-video plugg. Den gule runge pluggen er en helt vanlig videoplugg, og du kan fint bruke en rca-plugget kabel (phonokabel)

Active Viks sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Sted
    Sandnes
    Poster
    304
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan vel bruke en vanlig RCA (phono) kabel, det kreves ingen kvalitetskabel heller, bare bruk en vanlig lakrisledning.

Edit: AKTO var først, ja.
    Emotiva UMC-1 | Rotel RB-1072 | Rotel RMB-1066 | Dune HD TV-101 | Panasonic DMP-BDT310 | Sony MDS-JE640 | Pioneer PD-F1007 | B&W DM683 | B&W LCR600 S3 | B&W DS6 | Mirage Nanosat | SVS PB12-NSD DSP | Sanyo PLV-Z2000 | DreamScreen V2 DynaGrey AutoManual 106" | LG 47" Cinema 3D | iRule Pro | Tara Labs & Monster interconnects | Supra Classic Blue 6.0

Denon-PMA-510AE | B&W DM686 | SVS SB12-NSD DSP | Supra Classic Blue 2.5 speaker cable | Monster 250 Interlink | Asus Xonar

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •