Aldri mer Yamaha - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 61
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Trodde det var slik nå at om produktet ikke er 6 mnd gammelt så kan du velge å få nytt produkt i stedet for reparasjon. Dermed skulle du ikke behøve å vente på noen reparasjon. I alle fall har du rett på erstatingsprodukt om rep tar mer enn 1 uke. Korriger meg hvis jeg har feil.
    Rett definisjon er vel at man kan få et låneprodukt men at man f.ex kan ende opp med en stereo reciever istedet. Det skal da også ha gått 10 dager uten at verkstedet kan garantere et tidspunkt innenfor kravene. Hvis reperasjon tar mer enn 3 uker kan kunden klage og kreve såkalt ombytte, altså få ett nytt produkt. Hvis dette igjen ikke er mulig kan kunden kreve pengene tilbake. Dette ifølge forbrukerkjøpsloven.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razor
    Kjøpsloven sier vel at man kan heve kjøpet etter 2 rep.
    Og med dette menes at man ved 3 gangs reperasjon ved samme feil (hvorav produktet må inn først for å stadfeste feilen samt at man må fylle ut reklamasjons skjema) kan man kreve ombytte eller hvis dette ikke er mulig, refundering av kjøpesum. Det er også noe i forbrukerkjøpsloven som mange ikke tenker på og det er at både selger og kjøper skal være såkalt smidige i slike situasjoner. Dette betyr f.ex at kunden ikke kan kreve urimelige ekstrautgifter som å få varen hentet/levert f.ex, mens butikken på sin side igjen skal gjøre sitt beste for å gjøre kunden fornøyd (det skal dog sies at det er produsenten som sitter med endelig ansvar og som oftest til syvende og sist er de som lager faenskap, men det har mye å si hvor flinke butikken er til å kjefte på de også).

Det har blitt værre og værre på reklamasjonssiden innenfor elektronikk de siste årene. Selskapene ansetter "rasshøl" som servicesjefer ene og alene for å få ned statistikken.

Og til slutt. Det er faktisk verkstedene som har avtale med produsentene som er ansvarlig for å gi ut låneprodukter. Dette går igjen under punktet i forbrukerkjøpsloven hvor butikken ikke skal lide pga urimelige kostnader som forsåvidt er et ganske vidt utrykk.

Er sjokkerende få som tar direkte kontakt og kjefter opp produsentene/importørene når det er problemer. Derfor sitter de der på sin høye hest og driter i om kundene blir forbanna på verksted og butikk siden det ikke går utover de likevel før salget evt begynner å rase...

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Forsel
    Ja men eg har hatt 2 sony dvd begge med dårlig laser.
    Og sony er og på topp 3 av merker som kjem inn til reprasjon hos ein eg kjenner som jobber på strax brunevare avdeling..

Sammen med pioneer faktisk..

Hadde trodd Denon lagte sine egne lasere..

Men viss es serien er god så tyder det noe eg håpte fannes , men ikkje sett mye til, og det er at man kan faktisk betale for kvalitet..
    Derfor eg betaler dyre dommer for eit dyrt produkt.
    Så eg slepp å levere den på reperasjon hver 14 dag.
    Blei mange etterfølgende innlegg fra meg her nå men må bare få lov å kommentere denne også. Det er ganske interessant hvor mye ljug som kommer fra han dere "kompisen din" ? Hverken Sony eller Pioneer har avtale med Strax overhodet. Med andre ord dekkes ikke service/reklamasjons reperasjoner på disses produkter gjennom strax.

Pioneer har vi så å si aldri problem med, sony noen få mens andre merker jeg ikke skal nevne navn på har vi hatt MYE problem med (blandt annet et nederlandsk merke....)

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, nederlandsk, hva kan det være?

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, nederlandsk, hva kan det være?
    Philips antar jeg...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wizkid
    Ennå en som driver i bransjen. Synd på dere som taper på å ha kunder med rettigheter. Å tenke seg om både to og tre hakk er vel ikke nødvendig ved reklamasjonssaker. Da skal man jo henvende seg til selger. Sånn er det bare i dag. Godta det eller legg ned.

seff skal man henvende seg til selger... jeg er jo kunde selv(og vet hvordan jeg vil bli behandlet.)!!!!
    men "selger" for mye pepper for noe han ikke kan gjøre noe med.. det jeg prøver og si.. reprasjonen kan ikke gå fortere,det er fult, også står forbrukern og kjefter. det er jo frustrerende. Der vi driver butikk ,er vi beryktet for og drive noe av byens beste service, vet hva det betyr og kunne gi god service!!!(min følelse etter og se kunden vært hos meg og fått en god behandling er herlig!)håper dere forstår, prøver ikke og være nebbete osv, vi som virkelig vil hjelpe. prøver så godt vi kan, så er ikke det bra nok enda? vi tryller jo ikke frem produktene. alt for god service.. du skal se hva vi gjør for en 100 lapp.. skulle ikke vært lov engang.. gjør jo ikke alt for penger.. mye for og vise at vi stiller opp som butikk, og viser ansvar, en kunde kom inn idag med et prødukt, minnekortet var, defekt.. kunne sagt til kunden, at vi måtte skjekke det for støtskader videre feil som han kan ha gjort.. men nei.. han fikk et sprut nytt kort! trengte ikke vise kvitering.. alt var tipp topp..(tok 4minutter),er man litt kjip og skal følge kjøpsloven der! så kan jeg bestemme at det skal på service først(kunden må vente kanskje 2 dager.). Bytt butikk hvis de ikke yter service.
    det finnes mange butikker som står og tripper, for og kunne gi god service

Intermediate wizkid sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Geirill
    seff skal man henvende seg til selger... jeg er jo kunde selv!!!!
    men selger for mye pepper for noe han ikke kan gjøre noe med.. det jeg prøver og si.. reprasjonen kan ikke gå fortere.. det er fult.. også står forbrukern og kjefter.. det er jo frustrerende.. der vi driver butikk.. er vi beryktet for og drive noe av byens beste service.. vet hva det betyr og være det!!! håper dere forstår, prøver ikke og være nebbete osv, vi som virkelig vil hjelpe. prøver så godt vi kan, så er ikke det bra nok enda? vi tryller jo ikke frem produktene. alt for god service.. du skal se hva vi gjør for en 100 lapp.. skulle ikke vært lov engang.. gjør jo ikke alt for penger.. mye for og vise at vi stiller opp som butikk, og viser ansvar, en kunde kom inn idag med et prødukt,, minnekortet var, defekt.. kunne sagt til kunden, at han vi måtte skjekke det for støtskader videre feil som han kan ha gjort.. men nei.. han fikk et sprut nytt kort! trengte ikke vise kvitering.. alt var tipp topp.. ønsker alle som er hyggelige en sånn handel... perfekt
    Vet ikke hvor du jobber, men skjønner at kjefting er utrivelig. Men en vennlig henvendelse om reklamasjonsfeil på en kjøpt gjenstand møtes altfor ofte med en avvisning. Selgere som skylder på kunden eller påstår at garantien var dessverre på 1 år, og nå er det jo gått hele 15 mnd. Det er vel det som er problemet. Og når mange nok kunder opplever dette så hauses dette opp på ett nivå som fort kan bli kunstig. Dette gjelder både kunder og ikke minst selgere i forsvarposisjon. Hvis alle hadde respektert kjøpsloven og tolket den likt så hadde dette vært ett ikketema. Dette er selvfølgelig umulig. Har forresten hørt og opplevd flere plasser der jeg har fått service utenom det vanlige i positiv forstand. Har også fått et så langt varig kundeforhold til disse. Det synes både jeg og butikken er fint.

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    seff skal man henvende seg til selger... jeg er jo kunde selv(og vet hvordan jeg vil bli behandlet.)!!!!
    men "selger" for mye pepper for noe han ikke kan gjøre noe med.. det jeg prøver og si.. reprasjonen kan ikke gå fortere,det er fult, også står forbrukern og kjefter. det er jo frustrerende. Der vi driver butikk ,er vi beryktet for og drive noe av byens beste service, vet hva det betyr og kunne gi god service!!!(min følelse etter og se kunden vært hos meg og fått en god behandling er herlig!)håper dere forstår, prøver ikke og være nebbete osv, vi som virkelig vil hjelpe. prøver så godt vi kan, så er ikke det bra nok enda? vi tryller jo ikke frem produktene. alt for god service.. du skal se hva vi gjør for en 100 lapp.. skulle ikke vært lov engang.. gjør jo ikke alt for penger.. mye for og vise at vi stiller opp som butikk, og viser ansvar, en kunde kom inn idag med et prødukt, minnekortet var, defekt.. kunne sagt til kunden, at vi måtte skjekke det for støtskader videre feil som han kan ha gjort.. men nei.. han fikk et sprut nytt kort! trengte ikke vise kvitering.. alt var tipp topp..(tok 4minutter),er man litt kjip og skal følge kjøpsloven der! så kan jeg bestemme at det skal på service først(kunden må vente kanskje 2 dager.). Bytt butikk hvis de ikke yter service.
    det finnes mange butikker som står og tripper, for og kunne gi god service
    At det er probleme med produktet og det er Produsenten sin feil , driter eg ein pen oppi, det blir opp til Hi-fi klubben å ordne opp i.
    Og det er tatt nesten direkte fra Forbruker ombudet Hordaland.
    Eg som kunde skal uansett ikkje rammes for at Hifi klubben har ein uduglig produsent i sine butikker. At det ikkje finnes ein Offisiell Importør her i norge som eg kunne kontaktet og bedd om bedre hjelp og service der ,gjer ikkje saken bedre.
    Heller ikkje at flesteparten av Butikkene til Hifi klubben er privateigde, dermed er det ingen høyere distanse i den kjeden der eg kan be om hjelp.
    Og at Hifi klubben bruker hvert sitt lokale verksted i Steden for eit stort eller fleire store som sammarbeidet og kunne lage statestikker og føre bedre kontroll over produkte som har en tedens til å komme igjen og i gjen.
    Hjelper heller ikkje på saken.

Nei eg har lært ein ting ALDRI og da meiner eg ALDRI stol på ein selger .
    og den holder eg ved like..

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av n0stra
    Blei mange etterfølgende innlegg fra meg her nå men må bare få lov å kommentere denne også. Det er ganske interessant hvor mye ljug som kommer fra han dere "kompisen din" ? Hverken Sony eller Pioneer har avtale med Strax overhodet. Med andre ord dekkes ikke service/reklamasjons reperasjoner på disses produkter gjennom strax.

Pioneer har vi så å si aldri problem med, sony noen få mens andre merker jeg ikke skal nevne navn på har vi hatt MYE problem med (blandt annet et nederlandsk merke....)
    ¨
    Og eg og er klar over at Strax ikkje har reklamasjonsretter på dei produktene.
    Men uansett det er det verkstedet som blir brukt på Haugaland og Sunnhordland når det gjelder reprasjoner på slike produkt..

Men dei lager uansett ein statestikk og den statestikken lyger ikkje.
    Og eg tror ikkje han gjør det heller.
    Og philips var og høyt oppe blant deres lister.
    Men det som var meir tankevekkende er hvor mye det var opptil den behandleren i sony eller pioneer kontorene for å få ting reparert , man var prisgitt deres humør og dagsform.
    Der var Panasonic bedre. for der hadde dei strenge punkter og regler som dei fulgte slavisk. Ikkje prisgitt humøret på noen.

Og ein siste ting. Var ikkje få ganger dei har opplevd å få sendt brukte deler som dei skal skifte ut den som er ødelagt med..
    Hva er det for noen bedrageri da...

Nei denne bransjen er gjennområtten.
    Men ikkje verst

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med all denne kritikk så må eg og nevne noen hederlige untak som burde fått all den ros dei kan få.

Første er Akers-mic Bergen som ikkje finnes lenger. Makan til service tror eg aldri vill finne noen gang igjen...

Som ein nr 2 Kjem Musikk Magazinet i Bergen som og gjer ein veldig Hederlig jobb..

:grin: :grin: :grin:

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

skjerpings :)

og alt dette fordi en fyr ikke fikk tilbake forsterkeren sin i tide.ett problem så er yamaha dritt og den skal selges billig og verden går under osv.
    hva blir det neste ? tv2 hjelper deg ??? dette syntes jeg blir for dumt. Vi bor tross alt i norge. Vi har vel det så jævelig mye bedre enn mange andre steder
    i verden med tanke på garantier og reklamasjonsrett. stort sett så ordner det seg gjør det ikke ?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Forsel
    At det er probleme med produktet og det er Produsenten sin feil , driter eg ein pen oppi, det blir opp til Hi-fi klubben å ordne opp i.
    Og det er tatt nesten direkte fra Forbruker ombudet Hordaland.
    Eg som kunde skal uansett ikkje rammes for at Hifi klubben har ein uduglig produsent i sine butikker. At det ikkje finnes ein Offisiell Importør her i norge som eg kunne kontaktet og bedd om bedre hjelp og service der ,gjer ikkje saken bedre.
    Heller ikkje at flesteparten av Butikkene til Hifi klubben er privateigde, dermed er det ingen høyere distanse i den kjeden der eg kan be om hjelp.
    Og at Hifi klubben bruker hvert sitt lokale verksted i Steden for eit stort eller fleire store som sammarbeidet og kunne lage statestikker og føre bedre kontroll over produkte som har en tedens til å komme igjen og i gjen.
    Hjelper heller ikkje på saken.

Nei eg har lært ein ting ALDRI og da meiner eg ALDRI stol på ein selger .
    og den holder eg ved like..
    -----------------
    man bør kunne stole ¨på en selger.. men man gjør det ikke pga. det finnes mange dårlige der ute.. og at hifi klubben gjør en dårlig jobb. går utover deg enten du vil eller ikke......
    du har en morsom negativ holdning.. stoler du på venner som er selgere
    kanskje? du skal åpne øynene dine litt mr! ha en god dag

fin en butikk som gir deg den behandlingen du vil ha! virker som du ikke har møtt den butikken enda!

Gt

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wizkid
    Vet ikke hvor du jobber, men skjønner at kjefting er utrivelig. Men en vennlig henvendelse om reklamasjonsfeil på en kjøpt gjenstand møtes altfor ofte med en avvisning. Selgere som skylder på kunden eller påstår at garantien var dessverre på 1 år, og nå er det jo gått hele 15 mnd. Det er vel det som er problemet. Og når mange nok kunder opplever dette så hauses dette opp på ett nivå som fort kan bli kunstig. Dette gjelder både kunder og ikke minst selgere i forsvarposisjon. Hvis alle hadde respektert kjøpsloven og tolket den likt så hadde dette vært ett ikketema. Dette er selvfølgelig umulig. Har forresten hørt og opplevd flere plasser der jeg har fått service utenom det vanlige i positiv forstand. Har også fått et så langt varig kundeforhold til disse. Det synes både jeg og butikken er fint.

enig. kjøpsloven er et must og kunne.. det masse bra som står der som forbruker og som for selger.. hva dere har rett på og hva de har rett på!

men det finnes så mange eksemlper på at kunder har feil(også at butikker har feil) eks. kunde vært i syden produktet sluttet og virke der nede.. ringte til meg fly forbanna. *******s dritt produkt. han ville kjøpe nytt der nede.. jeg ja ja gjør det hvis du er sikker på at det ikke er din feil! jeg gir deg pengene tilbake når du kommer til norge, og etter det har vært til skjekk på service senteret for hva som har skjedd... da for jeg melding mail med bilder at hele kameraet var fult av sand.. hmm. kunden kjøpte ikke nytt kamera der nede
    og måtte koste på i 1000vis for og få det fikset! og man mister garanti etter sånne ting skje!

det er så mye rart som, skjer her ute med forbrukerelektronikk

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Smurfen
    og alt dette fordi en fyr ikke fikk tilbake forsterkeren sin i tide.ett problem så er yamaha dritt og den skal selges billig og verden går under osv.
    hva blir det neste ? tv2 hjelper deg ??? dette syntes jeg blir for dumt. Vi bor tross alt i norge. Vi har vel det så jævelig mye bedre enn mange andre steder
    i verden med tanke på garantier og reklamasjonsrett. stort sett så ordner det seg gjør det ikke ?
    ---
    dette er jo diskusjon som bør diskuteres det kan hjelpe mange til og løse problemer! kanskje det hjelper en til og forstå at han har mere krav en han trodde. kanskje en annen skjønner at han bør ha litt tolmodighet til butikken. og skjønne seg litt på de også

men kanskje i en annen blogg

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

---
    dette er jo diskusjon som bør diskuteres det kan hjelpe mange til og løse problemer! kanskje det hjelper en til og forstå at han har mere krav en han trodde. kanskje en annen skjønner at han bør ha litt tolmodighet til butikken. og skjønne seg litt på de også

men kanskje i en annen blogg
    forsåvidt enig i att dette kan diskuteres, men da bør man ikke start innlegget på denne måten.

Intermediate Retep sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,224
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min Electrocompaniet ECI-4 ( 4,5år gammel)har vert i Stavanger i snart 4 uker nå. De fant feilen raskt, men har ikke fått byttet utgangstransistoren enda, Jeg synes det tar altforlang tid med enkelte ting. Jeg skulla sikkert sent forsterkeren til Abrahamsen og gutta hans....

Er det noen som vet garanti alderen for noe slikt? eller som har erfaringer med det samme probelmet?

Jeg tenkte på noe. Hva med å legge opp en link der folk kan gå inn å lese om sørvisen til de ulike kjedene i div byer. Jeg har handlet mye nutt utstyr i det siste og det har virkelig vert forskjell på div kjeder.

Flytter snart til Oslo (1.11.05) og kjenner jeg meg rett så blir det nok litt fornying både her og der. Kunne for meg vert mye hjelp i en slik link el lignende.
    Høyttalere: Triangle Genese Quartet LE. Triangle Genese Voce, Triangle Celius ESW, Triangle Antal ESW, Triangle Khos x 4. Svs 2531 pci, svs 2039 plus, svs Pb12 plus og svs pc13 ultra
    Forsterkere: Marantz SR7010. Sherwood A965 effekttrinn.
    Kilder, pc, marantz UD7007, himedia Q10pro
    Bilde: JVC 350 Dila Dreamscreen 106'

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Retep
    Min Electrocompaniet ECI-4 ( 4,5år gammel)har vert i Stavanger i snart 4 uker nå. De fant feilen raskt, men har ikke fått byttet utgangstransistoren enda, Jeg synes det tar altforlang tid med enkelte ting. Jeg skulla sikkert sent forsterkeren til Abrahamsen og gutta hans....

Er det noen som vet garanti alderen for noe slikt? eller som har erfaringer med det samme probelmet?

Jeg tenkte på noe. Hva med å legge opp en link der folk kan gå inn å lese om sørvisen til de ulike kjedene i div byer. Jeg har handlet mye nutt utstyr i det siste og det har virkelig vert forskjell på div kjeder.

Flytter snart til Oslo (1.11.05) og kjenner jeg meg rett så blir det nok litt fornying både her og der. Kunne for meg vert mye hjelp i en slik link el lignende.
    ----------
    kjøpsloven sier vel 5år reklamasjon!
    men produsenten kan lage egene regler for garanti! men de kan ikke være dårligere en de kjøpsloven bestemmer!

Forbrukertips

en god ide med det du sier om en side hvor vi kan lese om vurderinger fra butikker og kjeder... ikke alltid lett og hvite det når man er på flyttefot

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå fikk jeg strammet de opp igår så da ble det gang på sakene, fikk yamahaen levert på døren idag. Subben får jeg imorgen, heldigvis er hificenteret i stavanger veldig service vennlige så de ordnet det ganske kjapt.

Feilen på yamahaen var visst en lodding. På SA subben så var det produksjonsfeil på forsterkerdelen, så den blir skiftet.
    Nå hadde visst SA rekonstruert forsterkern på subben for å ordne problemet de har hatt med disse, den forsterkeren passet ikke på min "gamle" sub så jeg fikk en helt ny subb av hfc. Tror dere ikke den også har det samme problemet som den forrige, trodde jeg hadde fått den nye utgaven av subben, men jeg vet nå ikke jeg.
    Jeg har som sagt 2 forsterkere, yamaha rx-v1500 og Denon avc-a10se, har prøvd den på begge disse med forskjeligge kabler men problemet er det samme, så det er ikke noe feil på mitt anlegg ivertfall.

Så nå er det en ny runde med stress

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Retep

Det finnes alerede her på forumet.
    I knappen som heter "lenker" viss du ser litt opp finnes det masse butikker du kan lage både karakter og kommentar på. Evnt legge inn butikken viss den ikke finnes i listen.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel nå har yamahaen tatt kveld igjen...for noe møkk spør du meg. Har nå gått til innkjøp av H/K 335, denne er det også mye bedre lyd i enn yamahaen, synes ivertfall jeg og mine kompiser også Jeg kjører Vincent mono blokker på frontene så lyden er helt knall nå. Så det kommer snart en rx-v1500 for salg, skulle den også ryke for vedkommende som kjøper den så får han jo ny uansett.

Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •