Denon og eksterne prosessorer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Denon og eksterne prosessorer

Heisann!

Er det noen har på forumet som vet om Denon kommer med eksterne surround prosessorer på det nordiske/europeiske markedet?

Har sett på CES 2004 at de hadde en ekstern surround controller og lurte på når dette kommer på vårt marked?

http://www.cinenow.com/us/reportage.php/sid,827/

Den ser jo fet, men den er jo noe gammel nå (ble presentert med 3803 og 5803 osv) så har gjerne vært på (det amerikanske) markedet en stund?

Hadde vært kult om de kom med en pre pro med romkalibrering...

Active Cellv14 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har jeg også lurt på, en ren surr-pre hadde jo vært saken.
    Men hvorfor har de ikke lagd en ren pre? ikke bare denon men yamaha og pioneer også, jvc har da lagd...trur jeg, så en liten sak nede i lokal shopen

Intermediate are_e sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cellv14
    Det har jeg også lurt på, en ren surr-pre hadde jo vært saken.
    Men hvorfor har de ikke lagd en ren pre? ikke bare denon men yamaha og pioneer også, jvc har da lagd...trur jeg, så en liten sak nede i lokal shopen
    Har JVC laget en surround pre? Jøss :-? de var blandt de siste jeg trodde kom til å lage noe sånt.
    Klubben hadde en svinedyr surround pre for noen år siden, stygg sak siden den bare fantes i champagne og prisen var seff helt hinsides... kanskje det var denne trådstarter siktet til?

Uansett så er det for lite utvalg av surround preamper... jeg kommer til å kjøpe en reciever som jeg kan bruke inntill jeg blir så rik at jeg kan kjøpe meg en ren pre/pro som har alt jeg vil ha :grin:
    den jeg bruker idag er litt utdatert med kun DD støtte....

Are

Intermediate gix sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ah, Denon Pre, Rotel Effekt, og B&W. *sikle..*

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker i dag en Yamaha RX-V800 som prosessor, med Rotel effektforsterkere. En oppgradering til 7.1 kommer nærmere og nærmere, og jeg skulle også gjerne sett en Yamaha eller Denon prosessor...

Det fungerer alldeles utmerket med Yamahaen som pre-amp, så det er ikke noe stort problem for meg å fortsette å bruke prosessordelen av receivere som pre-amp, men det føles jo relativt bortkastet å bruke penger på effekttrinn som aldri blir benyttet...

Så kom igjen Denon og dere andre, gi oss en ordentlig surroundprosessor

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hear hear! Og meget gjerne med HDMi switching, oppskalering og romkorreksjon. De klarer pinede meg å få HDMi og "avansert" romkorreksjon i relativt rimelige receivere, men overhodet ikke inn i eksterne surround prosessorer der det iallfall er aktuelt og hører hjemme. Det irriterer meg litt!

Så produsenter, få ræven i gir og gi oss noen skikkelige surr prosessorer og ikke bare noe halvveis!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •