Forforsterker! Surround eller stereo? 3000kr max!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active Cellv14 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forforsterker! Surround eller stereo? 3000kr max!

Hei! trenger en forforsterker, surround eller stereo er vel akkurat det samme, men en surround kan vel gå virkelig bra^^.
    Fant en Shanling 2020 på hifiklubben i lillehammer, men ingen info om den så jeg må vente til shanling selv svarer...
    Brukt er også en god mulighet, siden jeg trur det ikke er forskjell fra DD og DTS for 2-3 år sia som idag...

men men, hva anbefaler dere, tenker å gå for den 2020'en med mindre noen bryter inn å anbefaler noe som gir ''himmel og jord'' forskjell for samme pris.

Mvh.
    Viktor Basso

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva er du ute etter? jeg skjønte ikke helt hva du liksom ville. Er det for å styremusikken med eller er det fordi du har effektforsterkere? Jeg foretrekker forforsterker en stereo versjon når det er snakk om musikk, og ikke en receiver. men for 3000 må du nesten finne noe på bruktmarkedet. Jeg har sett at den fra shanling har lenge vært til salgs så tipper at det ikke er noe veeldig spesielt med den, men den fungerer sikkert bra som den skal!

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ute etter en forforsterker, enten stereo eller surround. Skal jo se litt film hvertfall^^.
    Men den shanlingen klødde litt i baken, Men kan hende jo dropper den framfor en projektor
    EDIT: For musikk og litt film ;O

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er nesten bedre å ha et bedre stereoanlegg, ogda kun se på film i stereo, og bruke en forforsterker. da nedprioriterer du film. For kjøper du en receiver så blir det langt nær så godt på film!

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk email fra Shanling selv idag.

Dear Mr.Viktor Basso,

Thank you so much for the kind inquiry, for the SDAV-2020 av processor, it's a domestic model without English manual, we
    never export it before, we don't recommend it as your distribution, and the after service will difficult in future.

Now our Hi-Fi CD/SACD(tube) player and amplifiers are sell good in occident market, if you liked them, please don't
    hesitate to contact us at any time, thank you very much!

Tilogmed ikke de anbefaler den, De er da ærlige kinesere de

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •