hvilken receiver ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active super_kalle2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    301
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation hvilken receiver ?

Tjoho!

Jeg trenger hjelp til å velge receiver! Kandidatene foreløbig er som følger:

Pioneer VSX-915 koster 3600 på netshop, men linka til komplett pga bedre produkt info..

NAD T743v2

Denon AVR.1906

Alle ligger på ca 4k (kom gjerne med andre forslag) så spørsmålet blir hvilken som gir best og mest lyd for pengene... Har ikke høyttalere ennå, men tenker på DALI concept 6 eller noen lignende høyttalere(les: ikke BOOM BOOM PA, trekke mye strøm høyttalere)... Dere kan foresten også komme med forslag på høyttalere, men er ganske sikker på at DALI er min lyd etter hva jeg har lest (skal selvfølgelig ikke kjøpe før jeg har testa dem).. Poenget er at jeg aner ikke hvordan lyd det er i forskjellige forsterkere, så jeg vil gjerne har litt tips før jeg begynner å teste...:wink:

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har daliene selv, og hvis du ikke er ute etter ref "boom boom pa" så tror jeg de vil passe utmerket i en hjemmekino. Tenker selv å bygge ut med den serien med tiden.

Holder en knapp på denonen her, selv om jeg er nad fan selv. Tror den vil gi de bra med power. Selv vurderer jeg en 2106 på de, men den er vel 1000 lappen dyrere.

Intermediate gix sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med å handle brukt? Tror 1906 kanskje blir litt liten til Concept 6, har du sett på Gale?

Active super_kalle2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    301
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk takk...

ja jeg har sett på GALE, men de virker så pinglete:-? mulig det er jeg som inbiller meg det....

Brukt receiver er kanskje ikke så dumt... Er også en mulighet å handle i Sverige da. Har onkel med "kontakter" i Charlottenberg :-P får vel sjekke litt priser der og, men tenker på at evt reklamasjon er tungvint.

Den Pioneeren var nettop testet i DVD & Hjemmekino (best i test), også syns jeg det er litt greit med returretten når man handler over nettet... hmm..

nå begynner det å lukte godt her:-P Middagstid :wink:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •