NAD T753v2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: NAD T753v2

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    909
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

NAD T753v2

noen som har NAD T753v2 her? positive/negative kommentarer om den? driver den 2 stk cv 12" front, cv center og 2 stk bakhøyttalere??

Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har en 753v2 som idag driver V12f, V5c og V5b... Recieveren er en kraftig sak som driver disse høyttalerne med fylde og dynamikk.. Lyden ble SVÆRT mye bedre fra min gamle billigere JVC reciever.

Det eneste jeg har å utsette på denne er at det blir litt susing i høyttalerne under de roligste scenene i filmer, men med en gang det kommer lyd overdøves susingen.
    Det er mulig det er jeg som er litt overfølsom for denne susingen da jeg aldri har hørt noen klage på dette i tester jeg har funnet i blader/internett..
    Hifiklubben påstår iallefall at alle såpass kraftige forsterkere gjør at det blir litt sus i høyttalerne på lavt volum.
    (Det er kanskje også mulig at den høye følsomheten til CVs V-serie gjør at dette kommer mer fram også, mulig jeg tar feil her)
    Jeg anbefaler deg å høre på den i butikken før du kjøper, dersom du ikke syns susingen er plagsom vil du nok bli meget fornøyd med kjøpet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •