Knitring i nad c372

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Knitring i nad c372

Når jeg spiller lavt med min c372 så hører jeg en "slags" knitring... er det noen andre som har opplevd dette..? Har snakka med ein som har samme forsterker og han mener at dette er noe som er på alle c 372...

Noen som veit om noe som kan gjøres, reparasjon eller noe?

Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tatt fra forum på HiFi Klubben;

Urraco

49 innlegg (0,4 %)

Meldt inn i Cybertainment:
    29. november 2004

Knitring i C372. - 11.04.2005 14:16:00
    Min C372 ble kjøpt i høst, og kort tid etter kunne jeg høre en provoserende knitrelyd rundt "klokka 8 til 10" på volumknappen. Det er virkelig forbannet plagsomt, og det ser ikke ut til å forsvinne. Selv om det ikke blir verre må det være noe galt der inne. Hører rykter støv i det såkalte pot-meteret? Det er ikke sånn på alle låter, og på noen kan det høres bedre enn på andre. Noen andre som har den samme pesten?
    (12035)

CV-Gunnar

72 innlegg (0,6 %)

17. februar 2005

Sv: Knitring i C372. - 11.04.2005 15:05:00
    Urraco skrev:

Min C372 ble kjøpt i høst, og kort tid etter kunne jeg høre en provoserende knitrelyd rundt "klokka 8 til 10" på volumknappen. Det er virkelig forbannet plagsomt, og det ser ikke ut til å forsvinne. Selv om det ikke blir verre må det være noe galt der inne. Hører rykter støv i det såkalte pot-meteret? Det er ikke sånn på alle låter, og på noen kan det høres bedre enn på andre. Noen andre som har den samme pesten?

Har en NAD C370 å den rensa hi-fi klubben potmeteret på. Men kort tid etter var den samme lyden du sliter med til stede igjen. Sendte den så inn igjen men di fant ikke ut noe, Forbanna irriterende.
    (12036)

patrick

191 innlegg (1,5 %)

8. oktober 2003

Sv: Knitring i C372. - 11.04.2005 20:12:00
    CV-Gunnar skrev:

ten?

Har en NAD C370 å den rensa hi-fi klubben potmeteret på. Men kort tid etter var den samme lyden du sliter med til stede igjen. Sendte den så inn igjen men di fant ikke ut noe, Forbanna irriterende.

hei!

Har selv en nad c 372 og hører av å til som nevnt på ulike sanger, men det er bare når jeg bruker fjernkontroll! Altså det er motoren til volumhjulet som har skylden. bruker jeg ikke fjernkontroll og skrur opp hører jeg ingenting!

Mvh

Patrick Baird
    (12041)

Urraco

49 innlegg (0,4 %)

29. november 2004

Sv: Knitring i C372. - 14.04.2005 08:00:00
    patrick skrev:

e.

hei!

Har selv en nad c 372 og hører av å til som nevnt på ulike sanger, men det er bare når jeg bruker fjernkontroll! Altså det er motoren til volumhjulet som har skylden. bruker jeg ikke fjernkontroll og skrur opp hører jeg ingenting!

Mvh

Patrick Baird

Javisst! Det er det samme med meg! Men det tar jo så ubrukelig lang tid hvis jeg sender den inn, at jeg trur jeg bare lar det være. Med mindre det kan være skadelig i lengden..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bytte av pot meter

Var en jeg snakka med som sa at Nad hadde brukt et pot meter ifra en annen produsent på c372, kunne det gått an å bytta pot meteret med det ifra den "vanlige" produsenten?

Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hørt at det er tvert omvent. Men det går vel sikkert det, ja. Ring å spør i HiFiKlubben, men kommer vel til å koste..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •