Hjelp til ny forsterker - Semi High End

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active Sonus sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til ny forsterker - Semi High End

Jeg trenger hjelp til å finne frem til en ny forsterker. Etter en del testing har jeg funnet ut av at RSX1065 ikke holder mål i stereo. Har funnet ut at jeg vil satse noe mer på stereolyd kvaliteten, siden jeg benytter dette 90% av tiden.

Jeg har en Denon DVD-A11 som har mget gode DAC'er. Derfor tror jeg at en analog 5 kanaler med 5.1 input er det beste valget for min del.

Jeg ser for meg en pris mellom 20000 - 30000.

Har prøvd Thule Space IA350B men denne er for basstung og har et mindre bra 3D bilde på mine Sonus Faber Grand Piano Home. Har også prøvd Tact SDAi275 (dessverre stereo) og likte denne (3D og mikrodetaljnivå), men den virket også noe tilbaketrykket sammen mine SF.

Alle forslag mottas med takk

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må jo si at til den prisen finnes det jo mye spennende..... Ville i allefall kikket på Primare spa21, H/K AVR7300 (muligens noe basstung den også...;-)) Har hatt god erfaring med begge.... Vil vel påstå at det er penere lyd i Primaren, men mere gøy med H/K på kino.....

Active Sonus sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar Harpros, men jeg har bestemt meg for å kutte ut alt som heter dekoder i forsterker. Jeg er på jakt etter en ren analog fem kanaler med 5.1 inn. Sånn som Holfi Integra 5.1 eller liknende. Noen andre forslag noen?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    he,he.... glemte visst den biten med analogt...;-)Har vel egentli ikke så mange andre ideer... Med mindre reine effektforsterkere kan være noe. Primare A30.5 (evt.A30.2+A30.3), men da trenger du et eller annet og styre med da. Har liksom mest kjennskap til HFCK sine produkter, så jeg vil ikke uttale meg så mye om andre produkter...:-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •