Denon AVR-2105 / Feil? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du burde huske at du hadde rett på eit låneprodukt
    Og huske på at med ein slik lang reprasjonstid kan man forlange kompensasjon og/eller nytt produkt.

Intermediate gix sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Jeg spurte etter låneprodukt når jeg leverte den inn, men herremannen i kassa nektet og sa at de bruker kun å gi ut det til folk som skal ha tinge på reprasjon i over en mnd.

Og sa at min rep ville ta maks 2 uker.

Jeg skjønner liksom ikke visten med å lyve til kundene... Det eneste han oppnådde var at jeg aldri noensinne handler med hifiklubben igjen. Samme hva ørene sier. Da kjøper jeg heller noe annet. Jeg takler rett og slett ikke useriøse forhandlere, hifiklubben ligner mer og mer på elkjøp / andre store kjeder i mine øyne...

Hilsen

Misfornøyd kunde!!

(Andreas :-))

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gix
    Jeg spurte etter låneprodukt når jeg leverte den inn, men herremannen i kassa nektet og sa at de bruker kun å gi ut det til folk som skal ha tinge på reprasjon i over en mnd.

Jeg skjønner liksom ikke visten med å lyve til kundene... Det eneste han oppnådde var at jeg aldri noensinne handler med hifiklubben igjen. Samme hva ørene sier. Da kjøper jeg heller noe annet. Jeg takler rett og slett ikke useriøse forhandlere, hifiklubben ligner mer og mer på elkjøp / andre store kjeder i mine øyne...

Hilsen

Misfornøyd kunde!!

Eg er heilt enig .
    Og forbrukar loven er klar er reprasjonen på over ein uke skal man ha eit låne produkt.
    Og den annen sak gjelder reprasjonstiden.
    Eg hadde liknende problem, og kontaktet forbrukar rådet før min måtte inn til rep igjen .
    Og dei sa sett ein rimelig grense for eks 3 uker.

Da eg kontaktet Hifi klubben igjen så sa eg ettertrykkelig i fra tar denne reprasjonen ein time over 3 uker og eg klager dere rett inn til forbrukarombodet , med rett å få eit nytt produkt.
    Dei holdt fristen.

Men over til din lille sak.
    Eg må nesten nevne noe som gjorde hele min sak gange interessant.
    Etter 2 tidligere reprasjoner , og såg symtomene på 3 reprasjon.
    Og servicen til butikken var mildt sagt elendig.
    Klaget eg denne 3 gang direkte til Country managaren for Hi-Fi klubben norge
    Klaget over produktet og over butikken , og var krass i ordbruken
    der eg diskuterte alle espekter over forbruker loven som butikken hadde brutt

Mailene holdt på ein ukes tid, der han sa ved siste mail at dei sku gjere alt for å gjere meg fornøyd. desse mailene er kopiert og sendt til butikksjefen i den gjeldende butikk. sa han og. + Noen kommentarer fra han tydligvis.

For samme dag som eg mottok den mailen , fekk eg ein tlf fra sjefen seint seint på kvelden rundt 2130
    Der han var villig til å oppheve kjøpet når som helst viss eg ikkje var fornøyd med produktet.

Nå gjeld det berre å undersøke om det gjaldt å få pengane igjen eller få eit nytt produkt i Hi-fi klubbens sortimang.
    Eg synes han nevnte begge deler. Men i ren forbauselse og måping fekk eg ikkje med meg alt.

Viss eg får pengene igjen så tar eg nok dei, Og viss eg skal kjøpe eit nytt produkt hos den kjeden velger eg nok ein annan butikk.
    Eg vill nok ikkje ha noe med den butikken igjen viss eg kan sleppe

Og Denon som mitt produkt også var , har fått ein kraftig knekk på sitt rykte.

Hilsen enda ein missfornøyd kunde.

Espen :grin:

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    helt utrolig at de bruker en måned på de små møkkafeilene. hificenter kjeden f.eks bruker rundt en uke uansett hva du kaster på de. fordi de har strikte avtaler med ymse verksteder. hifiklubben har IKKE. og sender det hvor de måtte ville, med deretter rot.

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av einis
    helt utrolig at de bruker en måned på de små møkkafeilene. hificenter kjeden f.eks bruker rundt en uke uansett hva du kaster på de. fordi de har strikte avtaler med ymse verksteder. hifiklubben har IKKE. og sender det hvor de måtte ville, med deretter rot.
    Det har du heilt rett i.
    Det er noe eg kritiserte over manageren for norge
    Alle Hi-fi klubb butikkene i Norge er jo privat eigde , Utenom 2 det er Oslo butikkene.
    Og alle bruker hvert sitt lokale verksted..
    Hvordan kan dei da føre statestikk over ting, da dei ikkje har noen samarbeid med kvarandre
    Hi-fi klubben stavanger vet vel ikkje hvor mange produkter Hifi klubben trondheim har hatt til reprasjon når det gjelder eit spesific produkt.
    Hvordan kan da ledelsen vete det????
    Så må det nevnes at alle desse lokale verkstedene ikkje har noen spes god avtale med leverandør til å få tak i sine deler dei trenger til reprasjonene, for vente tiden det er til tider veeeeldig lang. :-x

Active da90el sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    348
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hilsen

Misfornøyd kunde!!

Det er vel ikke snakk om Hifiklubben Tromsø?
    De virker ikke helt seriøs fordi de skulle betale tilbake penger for 2105 og en kabel, men det tok nesten 2 måneder før alt var på konto!!!! Ringte til de ofte og de sa at pengene ville komme på konto i løpet av noen dager.

Tror at når jeg bytter høyttalere/forsterker skal jeg unngå hifiklubben Tromsø ihvertfall!

Intermediate gix sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da90el
    Det er vel ikke snakk om Hifiklubben Tromsø?

Dette var i trondheim.

Andreas

Active da90el sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    348
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var i trondheim.

Andreas
    hørtes virkelig ut som servicen i tromsø.. men de er hyggelig hele tiden også uansett hvor dumt man spør hehe

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •