Hjelp, har støy på min H/K AVR635 ??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp, har støy på min H/K AVR635 ??

jeg hører litt "sus" fra mine JBL northridge høytalere når forsterkeren står på. Jeg har koplet ut alt av tilkoplinger unntatt høytalerne og fortsatt hører jeg litt "sus".
    Det spiller ingen rolle hvilken modus recieveren står på ( DVD, CD eller vid1 )

Jeg lurer på hva dette kommer av?? Skal det være der ?? Kan jeg bli kvitt det??

PMAA

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en AVR435 hvor det kom litt sus i ene kanalen rett etter at jeg hadde kjøpt den. Men etter å ha vært bak stereobenken og rydda litt i kabelsalaten har ikke jeg lagt merke til det noe mere! Kanskje du kan prøve å få nettkabelen til å unngå å komme i kontakt med de andre kablene. Er verdt et forsøk i hverfall!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bor du i et vanlig norsk hus så er det nok ingen jording der du har reciveren din. Siden disse aparatene er produsert for å brukes i den siviliserte delen av verden, så har de godt av at du legger opp en stikk med jording der du har de stående.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

velkommen i hk klubben....har selv hatt dette problemet med klipsch og hk.har prøvd det aller meste:koblet ut alt av kabler,flyttet forsterkeren rundt i huset,tatt den med til en kompis og prøvd hos han med andre høytalere.strømm rense filter,kabler osv fikk og hi fi center butikken til og sende den inn till undersøkelse.men fikk den tilbake med beskjed om att slik er det bare...suset variere fra høytalere til høytalere.noen høytalere hører jeg det nesten ikke på men med klipsch er det ille.det er rett og slett for dårlig av hk at di ikke kan lage forsterkere uten egenstøy

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •